Arnagorn Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Holder på å påføre kjølepasta på skjærmkortet mitt... la ett lite riskorn på overflaten og smurte det utover med et barberblad. Nå ser det ut som at jeg har skrapet bort all pastaen! Skal det bli sånn? Hva gjør jeg galt? Jeg la press på barberbladet mens jeg skrapte! Burde jeg bare gnu det utover uten å legge press? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 ikke legg press. Bare få et jevnt lag, så tynt som mulig. Ikke bruk fet fing el.. Om du ikke skal drive med hardcore klokking så merker du uannsett ikke stor forskjell om det ikke er 110% perfekt! Lenke til kommentar
Arnagorn Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 ikke legg press. Bare få et jevnt lag, så tynt som mulig. Ikke bruk fet fing el.. Om du ikke skal drive med hardcore klokking så merker du uannsett ikke stor forskjell om det ikke er 110% perfekt! 5351001[/snapback] Skal prøve det! Thanx Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) ikke legg press. Bare få et jevnt lag, så tynt som mulig. Ikke bruk fet fing el.. Om du ikke skal drive med hardcore klokking så merker du uannsett ikke stor forskjell om det ikke er 110% perfekt! 5351001[/snapback] Skal prøve det! Thanx 5351012[/snapback] dette kommer jo helt ann på hvor små overflatefuger det er i kjølern.. om det er merkbare "hakk" når du drar neglen på tvert av disse, må det nok mer goop/pasta til, enn om overflaten er speilblank... Endret 29. desember 2005 av Keltern Lenke til kommentar
Arnagorn Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 ikke legg press. Bare få et jevnt lag, så tynt som mulig. Ikke bruk fet fing el.. Om du ikke skal drive med hardcore klokking så merker du uannsett ikke stor forskjell om det ikke er 110% perfekt! 5351001[/snapback] Skal prøve det! Thanx 5351012[/snapback] dette kommer jo helt ann på hvor små overflatefuger det er i kjølern.. om det er merkbare "hakk" når du drar neglen på tvert av disse, må det nok mer goop/pasta til, enn om overflaten er speilblank... 5351034[/snapback] Det er ikke noen hakk men ett nvidia merke som har en ruh'ere overflate enn resten... Lenke til kommentar
underground Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har somregel bare tatt en liten dråpe på midten av kjernen og satt på kjøleren. Presset fra kjøleren jevner ut så du får et jevnt tynt lag over hele. Har aldri hatt temp problemer med noen av mine maskiner da. Lenke til kommentar
Arnagorn Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har somregel bare tatt en liten dråpe på midten av kjernen og satt på kjøleren. Presset fra kjøleren jevner ut så du får et jevnt tynt lag over hele. Har aldri hatt temp problemer med noen av mine maskiner da. 5351121[/snapback] ok! Har montert på vannblokka nå, men skal prøve det neste gang. Se om det blir noen temp. forskjell. Lenke til kommentar
Arnagorn Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Har montert på vannblokka(zahlman vga blokk) men synest den sitter litt løst på. Har skrudd bøyla så langt som den går men blokka roterer litt i slakken i sporet til bøyla. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå