lavizh Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hei! Som topicen sier trenger jeg undersjøiske wallpapers i høy oppløsning! Kjører nå 2stk 17" LCD i horizontal span (2560x1024) og det blir litt kjedelig med standard wallpapers. Tenker på alt fra skildpadder, koraller etc... Har søkt litt på google men finner ingenting nyttig. Edit : mulig denne var litt feilpostet Endret 28. desember 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) www.digitalblasphemy.com Noen nydelige wallpapers, i 3D og mange temaer, som kan dekke både to og tre skjermer. Enjoy. =) Edit: Hjelper deg litt i gang, sida kan være vanskelig å manøvrere seg i. http://www.digitalblasphemy.com/mpages/dualscreen1.shtml Her er galleriet for dual-screens. Endret 29. desember 2005 av Unyttig Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 FInns det en som IKKE koster penger? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Betalte med glede 12 bucks for de dual/trippel skjermbildene der ;-) Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 FInns det en som IKKE koster penger? 5350984[/snapback] Det er tydelig at du ikke har den fjerneste anelse om hvor mye arbeid som ligger i et slikt bilde. Jeg snakker MANGE timers arbeid. Jeg brukte 31 timer på et bilde en gang, og jeg er heldig om jeg kan ta 10 kroner for det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå