Joey444 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg hadde tenkt på å kjøpe: Asus P4S8X men etter det jeg har lest i forumet om dette så er jeg litt i tvil. Har veldig lyst å ha et hovedkort med 8x AGP. Men de hovedkorta er jo nye og derfor vet vi ikke mye om de. Er det noen dere anbefaler? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 er en del hovedkort basert på sis648 chipset som dukker opp snart. Uten å vite mer hva du er ute etter kan jeg ikke svare på spørsmålet ditt. Personlig planlegger jeg å kjøpe et sis648 kort fra shuttle, epox eller elitegroup. Desverre er ikke noen av disse ute på markedet enda. "du er litt tidlig ute" fikk jeg beskjed om da jeg sendte mail til flere norske webshopper. Årsaken til at jeg velger akkurat et av disse kortene er at jeg ønsker 8xAGP og RAID. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Joey444 Kjøp et hovedkort som ikke er av det nyeste brikke settet men et som er vel utprøvd og som er stabile, Og overklokkings vennlig om du er ut etter det. Les i forumet er mangen poster om akkurat dette emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå