Cinemarxism Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Heisann. Ruteren jeg har problemer med å åpne porter på er en 3Com OC Wireless Gateway-ruter. Denne, for å være mer presis. Det er ikke jeg som eier denne ruteren, men en venn av meg. Jeg har tidligere åpnet porter på to andre rutere (en av dem er en annen 3com ruter), men på denne finner jeg ikke ut hvor det skal gjøres. Selve ruterens oppsett er likt min 3com-ruters oppsett, men jeg finner ikke den delen jeg selv bruker. Hos meg går jeg inn på ruteren for så å gå på "Firewall" og "Virtual Servers". På hans ruter finnes ikke sistnevnte meny. Er det noen som vet om et annet sted dette kan gjøres, eller er det bare jeg som surrer? Takker for hjelp på forhånd ^^ Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 bare sett opp dmz under "Firewall" da får du alle portene over. Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hvordan? Her er et skjermkort av hvordan det ser ut. Ser ikke ut til at valgene er så mange, kan det være noe under "NEW" jeg skal velge? Slik ser det iallfall ut der. Edit: Sorry for newbspørsmål, men hvordan ser jeg den interne IPen min igjen? Hva skriver jeg under "kjør"? Jeg trodde det var "ipconfig", men det viste seg å være feil. Takker for hjelp hittil. Endret 29. desember 2005 av dodraugen2k Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvordan? Her er et skjermkort av hvordan det ser ut. Ser ikke ut til at valgene er så mange, kan det være noe under "NEW" jeg skal velge? Slik ser det iallfall ut der. Edit: Sorry for newbspørsmål, men hvordan ser jeg den interne IPen min igjen? Hva skriver jeg under "kjør"? Jeg trodde det var "ipconfig", men det viste seg å være feil. Takker for hjelp hittil. 5353230[/snapback] Det er "ipconfig" du skriver ja, men vinduet lukker kanskje seg med en gang du skriver det? Du kan skrive "cmd" først så skriver du ipconfig i vinduet du får opp. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Du trykker bare "new" på det skjermblidet du posta.. Du bare velger "custom" vist porten ikke er i lista Endret 29. desember 2005 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå