duffy89 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg en pc til rundt 9000 kr. Den må kunne brukes til mye, og helst litt til spilling og. Derfor lurer jeg på om dere kan hjelpe meg med å velge ut hvilken. Valget står mellom følgende: Denne Denne Eller Denne Har sett litt på Denne og, men går det greit med spill på den? Kan jo slenge på et minnekort på 512 mb til, så er d 1gb ram(det er lett og sette i ram selv vel?) Vet at det ikke går an og spille de sykeste spillene på full oppløsning, men har lyst til at det kan gå an og spille noe annet en minesveiper og kabal visst dere skjønner. Takker for svar :!: Endret 28. desember 2005 av duffy89 Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Sjekk denne fra SHG.NO til kr.9,679. Den har dedikert grafikkort geforce 6600 GO 128MB som støtter SHADER3.0,som igjen betyr at du kan spille det nyeste av spill. 8600 Serie 15.4” - Centrino 8600 Serien er også utstyrt med et MXM slot, et grafikk slot til oppgradering av grafikkortet. Disse modeller er utstyrt med et nVidia GeForce 6600 Go. 8600 Serien er basert på Intels nye 915PM platform med DDR2-533 ram samt Intel Pentium-M med 533MHz FSB med hele 2MB cache! Kort sakt en av de kraftigste Centrino bærbare på markedet! LINK: http://shg.no Endret 29. desember 2005 av spaltcha Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Virker jo som en super pc den derre altså, men så var det prisen. Litt over det jeg vil spandere, er jo bare en ussel 16 åring med heller lite penger. Kan dere anbefale noen av de jeg har funnet? Den HP'en var jeg nedom elkjøp og så på, og de sa den var beregnet for spilling...... Lenke til kommentar
31137 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ingen av de PC'ene du nevnte i starten er egnet til spilling. Ingen av dem har et nokså bra grafikk-kort engang. Prøv å finn en PC med nVidia 6600, ATi X600/X700 eller Radeon 9700 eller liknende. Ihvertfall unngå integrert grafikk og de dårligste grafikk-kort(som X200) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå