Lapette Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Har skaffet meg et hjemmestudio, og sitter og lager mye musikk. Kom på sangen fra Gerudo Valley fra Zelda:Ocarina of Time - og tenkte jeg skulle lage en remake av den! Alle instrumentene er spilt selv. Hva synes dere? Kjenner dere den igjen? Gerudo_Valley.mp3 Endret 28. desember 2005 av Lapette Lenke til kommentar
draum Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Dro kjennsel på den ja.. Ahh the memories.. Neste år blir det mere Zelda. yuhuu! Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Fantastisk Flott komposisjon, og dyktig spilling Keep ut the good work! Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Sykt bra laget! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Bare meg som bare får lasta ned introen? Dog hørtes det bra ut fra de to sekundene jeg hørte på den. Prøvde nå i Internet Explorer og til min store forbauselse fungerte det Når sant skal sies er jeg så godt som forelsket i Zelda og sangene og Ocarina of Time har vært en av mine store opplevelser fra min barndom. Husker godt Gerudo Valley sangen den dag idag. Vakkert "oversatt" (har glemt det musikalse ordet for dette). Meget imponerende at du har spillt alle de melodiene selv, jeg er rent stolt av deg jeg. Jeg har selv prøvd megpå noen Zelda sanger på pianoet, men til liten nytte. Jeg ville jo kjøpe pianonoteboken til Zelda Ocarina of Time, men den var jo selvfølgelig ikke i produksjon lenger så da ble det med Zeldas Lullaby som jeg fant noter til på nettet. Jeg får se om jeg med tiden orker å ta opp igjen den drømmen. Endret 1. januar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Scott Maurstad...jøss. Dette var virkelig bra laget. Spilt alt selv? Jeg er imponert. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Den er veldig bra laga! Har du tenkt å lage flere? jeg har laga 2-3 sanger på Piano, men jeg vet ikke hvor de er nå dah Anyway, du burde lage mange flere ^_^ Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Orresnei: Jeg hadde samme problemet som deg når jeg brukte FireFox, tror det er på grunn av at FireFox absolutt vil åpne og spille av fila inne i nettleseren Fikk det og til i IE... Lapette: Du har ikke vurdert å legge sangen ut på Uhørt? Og støtter så absolutt at du må spille inn flere! Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Her er noen godsaker zelda soundtrack Lytt til Legend of zelda - hyrule symphony - Gerudo Valley - Princess Zelda - thelegendofzeldamelody Endret 1. januar 2006 av chelatoth Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Her er noen godsaker zelda soundtrack Lytt til Legend of zelda - hyrule symphony - Gerudo Valley - Princess Zelda - thelegendofzeldamelody 5367351[/snapback] Så utrolig pent! Man kan lage mye pent ut av Zelda sanger. Ikke nok med de, men de er jo veldig fine fra før av. Edit: Har nå tenkt meg litt om og funnet ut at denne posten hører hjemme i Musikkdelen av forumet. Så flytter den dit. Snorre *Tråd flyttes* Endret 1. januar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Meget pent, vekker minner uten tvil Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) I alle dager - så mye koselige tilbakemeldinger! Takk skal dere ha folkens - tror kanskje jeg skal jobbe mere med disse zelda sangene! Fullføre denne i alle fall, spille inn fiolinen på nytt (som ikke er en keyboardtune nei, men ordentlige fioliner;) Har akkordene til Themesangen til Zelda også forresten. C - E - Giss - Diss - Fmoll - Cmoll - D - G chelatoth - det var en sjukt bra link du gav der, takk for den! Hei, og forresten: http://gh.ffshrine.org/soundtracks/153 Enda flere bra zelda sanger - de lå under bokstaven "M" på linken chelatoth gav - mye snacks fra windwaker i alle fall Endret 1. januar 2006 av Lapette Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det høres bra ut, stå på da!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har aldri hørt sangen før, men dette var utrolig fint å høre på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har aldri hørt sangen før, men dette var utrolig fint å høre på. 5370010[/snapback] Må vel ha spilt Ocarina of Time for å ha fått med seg denne vil eg tru Men pent er det uansett om man er kjent med låta eller ikkje. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vakkert. Gerudo valley er et koslig sted, Zelda. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Men det koseligste er Kakariko Village dagtid ÅÅ! er så deilig stemning, en re-make av denna hadde vert max ja. Endret 2. januar 2006 av Mala Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Men det koseligste er Kakariko Village dagtid ÅÅ! er så deilig stemning, en re-make av denna hadde vert max ja. 5370328[/snapback] Tror en remake av Ocarina of Time og noen andre perler fra N64 hadde boosta salget av Revolution litt ja Jeg hadde hvertfall kjøpt det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg kan delvis sangen av Kakariko Village på dagtid på piano. Er ikke så vanskelig den faktisk. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Spiller du fiolin? Meget nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå