Tordenflesk Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Morn. Har ikke fått noen Varsling om svar på poster i E-posten min på tre dager nå, og det har vært plenty med svar på emner i "Mine Innlegg". Why? Endret 28. desember 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Morn.Har ikke fått noen Varsling om svar på poster i E-posten min på tre dager nå, og det har vært plenty med svar på emner i "Mine Innlegg". Why? 5350333[/snapback] Samme sak her også, sjekket "kontroll panelet" her på hw og der var alt ok. Men har du isp som filtrerer mail for spam automatisk? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Samme sak her også, sjekket "kontroll panelet" her på hw og der var alt ok. Men har du isp som filtrerer mail for spam automatisk? Har Gmail. Endret 29. desember 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Spørsmål vedr. forumet hører til under Tilbakemeldinger om forumet , der finnes det allerede en tråd om emnet: Tilbakemelding; Epost varsling virker ikke lenger. Denne tråden stenges, bruk tråden nemt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg