Gå til innhold

Nye 3650 ble lansert i dag (kamera, fargeskjerm++)

Nicolas9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det jeg lurer mest på er hvordan kvaliteten blir. Jeg har aldri hatt en Nokiatelefon som ikke har hatt MASSE problemer (bortsett fra 5110). Og det virker likssom ikke som om de bryr seg om annet en design. Lurer på om jeg skal prøve samsung i stede neste gang jeg. Har hørt at de er så bra. Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-08 09:02, Nicolas9 skrev:

Men det jeg lurer mest på er hvordan kvaliteten blir. Jeg har aldri hatt en Nokiatelefon som ikke har hatt MASSE problemer (bortsett fra 5110). Og det virker likssom ikke som om de bryr seg om annet en design. Lurer på om jeg skal prøve samsung i stede neste gang jeg. Har hørt at de er så bra. Noen som har erfaringer?

For å nyansere bilde litt..så har jeg hatt det helt motsatt..har aldrig hatt noe annet en Nokia mobiler og aldrig hatt et eneste problem med en av de...ingen har vært på service, ingen har gått i stykker. Disse:

1610

6110

8810

3330

6210

8210

7650

AKIRA

Lenke til kommentar

Da tror jeg du har vært veldig heldig! For det sier at det er prod. feil på ca 50% av Nokias telefoner. Jeg har til og med hatt problemer med 6210 som har ligget på skrivebordet siden den var "ny". Men det kan kanskje ha noe å gjøre med at den ble byttet, pga, masse feil med den gamle. Og såkalde nye/byttetelefoner fra Nokia faktisk er brukte telefoner.

Og her kommer en annen sak inn, de gir deg en telefon i bytte som de sier er ny, mens det er en reparert telefon med nytt deksel.

Dette er hva man kaller SVINDEL!!

Lenke til kommentar

At Nokia telefoner er spesielt masse problemer med MÅ være okseavføring.

jeg kjenner ingen som har hatt trøbbel med sin telefon, og familien min har 8 Nokia telefoner som har fungert 100% uten noen form for problemer.

Det er ikke han som har vært heldig. Det er du som har vært uheldig.

Folk må jo tenke over på hvor ufattelig mange telefoner Nokia produserer...

Lenke til kommentar

ja...faktisk..det er litt av tingene som kommer med stor suksee og høy produksjon...de feilene som alle produsenter har..vil ha en høyere frekvens. Hadde Ericsson eller siemens vært den mest selgnede mobilen i verden..hadde vi ikke hørt noe annet enn klager på masse feil.

Og det at du får en brukt mobil med nytt deksel er ikke svindel..det er god økonomi fra Nokia og vanlig praksis hos de fleste hardware produsenter. Jeg har sendt min 19" tommer Nokia skjerm..og fikk helt tydelig en brukt tilbake..men den funka og var bedre..så jeg var happy.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...