Lapette Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Har fått satt opp hjemmestudio hjemme, og spilt inn en del musikk bare for gøy. Men lurer på om det kanskje går an å ta oppdrag for folk som trenger en slags karaoke versjon av sanger, har funnet ut at jeg begynner å bli relativt god på det. Noen som vet om et sted de kanskje driver med slik? (Og trenger forresten feedback på noe av musikken min - meg som synger i alle sangene, og ja- jeg skal ta sangtimer Den første sangen er "Jeg blir en konge av.. eh.. Walt Disney " Alle instrumentene er spilt selv. Hva synes dere?)* *funker ikke legge ut? Endret 28. desember 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) og her kommer Glade Jul Miriam Sørsdal som har alle stemmene Endret 28. desember 2005 av Lapette Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hmm fikk ikke lasta ned, men kan være det er no galt her da.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 "Jeg blir en konge" høres bra ut, overraskende bra stemme i forhold til hva jeg kanskje forventet. "Glade Jul" er nydelig. Hadde jeg hørt den for noen dager siden hadde muligens julestemningen vært i havn. Nå er begge de låteklippene altfor korte til å si noe mer utover det, da, bare noen sekunder, men det høres veldig lovende ut. Jeg lastet ned klippene med høyreklikk, fungerte greit på den måten, ellers ble det bare spilt av et sekund i Firefox via Quicktime plug-in. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Får ikke lasta ned jeg heller.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Lapette, bra stemme! Kan jeg få høre noe som ikke er barnesang? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Elendig! Forferdlig stygt! Kunne gjort det 100 ganger bedre selv Endret 29. desember 2005 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg vet ikke hvor, men jeg har hørt din Gerudo Fortress og må si at fela må byttes ut med gitaren... Lenke til kommentar
mr_fuck Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 jeg kan ikke si at jeg ble imponert Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Var ikke langt ifra at jeg ikke hørte på sangene: tenkte dette var bare noe en wannabe-idol som desperat viste frem sangene sine, men der tok jeg feil... Var faktisk ganske bra Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Hey, takk for mange positive tilbakemeldinger - dere som har lagt igjen negative - gidder dere begrunne litt - er konstruktiv kritikk jeg er på jakt etter, ikke bare nedlatende kommentarer Har en del sanger som ikke er barnesanger ja, men får ikke lastet opp. Virker som om de er for store. Men ingen som har svart på det første spørsmålet mitt da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Elendig! Forferdlig stygt! Kunne gjort det 100 ganger bedre selv 5353055[/snapback] Show me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå