Gå til innhold

Noe som er bedre enn PSP?


kizzykazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei... Ikke med tanke på alle funksjoner vel?

Hva som er så bra med DS da?

Kan du se film, bilder, høre musikk, surfe på internett og spille med DS?

5350293[/snapback]

 

:!:

Ja du kan faktisk spille med DS. Det er en spillkonsoll. Den er laget for spill.

 

Men jeg skjønner hvor du vil hen når du spør om noe kan konkurrere med PSP. Tenker man på alle mulighetene du har med den, som håndholdt konsoll, så er den alene på toppen ja.

Lenke til kommentar

Med alle mulighetene PSP'n har så er nok den på toppen nå ja.

 

Men de neste håndholdte konsollene blir nok enda bedre enn det da. Da tror jeg Nintendo kommer til å prøve å konkurrere litt mer med Sony. Og kanskje Microsoft prøver seg ut på den delen av spillmarkedet også? Morsomt å tenke på det der.

 

Men med tanke på alle funksjonene så er nok PSP den beste ja. Gizmondo skulle vel ha noen av de samme funksjonene, men den ble vel ikke tatt så seriøst.

Lenke til kommentar

Joo :p

 

Hørt om Creative Zen Invision, Link kan den konkurrere eller?

 

EDIT: Det kan den på enkelte områder med 30 GB lagring, men kan kun vise film, høre på musikk, og laste ned musikk fra blablabla...

 

Men du kan ikke spille, og har ikke lest noe om internett surfing heller. Og så koster den 4195,- kr.

 

 

 

 

Mvh Kizz

Endret av kazzkizz
Lenke til kommentar
Nintendo DS kanskje?

Ikke bare kan. Den gjør det til de grader også.

5350289[/snapback]

På hvilen måte? Kan ikke finne en jeg.

 

Touch screen gir deg noe mer fritid, men da er det vel bare å koble til et tastatur tip PSP'en.

 

PSP har mye mer utstyr, har mye bedre grafikk samt STØRRE spill.

Den er også penere å se på og den gir en mye større wow-faktor enn DS.

Når PSP i tillegg kan skilte med minne, mulighet for harddisk, MP3 spiller, videoavspilling etc, så er det vel lite DS kan stille opp med?

 

Hva med denne?

5353094[/snapback]

Jalla...

Lenke til kommentar
Er det noe på markedet som kan konkurrere med PSP, akkurat nå?

5350278[/snapback]

Det spørs kva du meiner med konkurrere med PSP. DS er det beste alternativet til spel (dette er tross alt ei spelside, så det er vel det som er mest aktuelt).

 

Det inntrykket eg har av PSP basert på uttalelser frå folk som har denne og DS, er at PSP blir brukt til støvsamlar, medan DS blir brukt støtt og stadig. Hovudgrunnen til dette er at det ikkje er noko særleg med spel til PSP, medan det er mange veldig gode spel til DS.

 

Så skal du ha ein håndholdt spelkonsoll vil nok DS vere det beste alternativet.

 

 

Eg flytter og denne tråden over til konsoll-delen av forumet.

Lenke til kommentar

en PDA/PocketPC danker fint ut en PSP i funksjoner... er ikke like bra å spille på selvfølgelig, men har jo utrolig mange fler programmer og funksjoner enn en PSP.

 

Edit: Jeg har en Nintendo DS og PocketPC, da DS'n funker perfekt til spill mens PocketPC'n funker perfekt til programmer/GPS navigasjon osv.

Endret av DarkFame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...