Gå til innhold

Beste måten å få six pack på?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drit i de vektene, de har ikke noe å si for deg uansett.. Og btw, du ønsker vektreduksjon når du veier 56kg.. unnskyld at jeg sier det men, hahahahehah!

 

3enkle steg til sunnere kropp, m/ruter:

 

1.spis riktig (les: sunt. Stopp tvert med godteri,potetgull,brus ol)

2.ta mye situps (start med 1-200reps over flere sett per dag og øk gradvis)

3.løp/jogg/gå hver dag (minimum 45min)

Lenke til kommentar
er tykk iforhold til alle andr ejo :(, har mer fett enn dem, (ganske mye mer), er ca 1.65(eller 1.6X) .

5394222[/snapback]

Du er 13! når du er 16 er du mest sannsynli 175+, å kroppen har strekt seg.

 

Spiser du dårlig i denne perioden vil ikke bli så høy, nei mitt råd er å spise mindre snop og mer skikkelig mat.

Lenke til kommentar
er tykk iforhold til alle andr ejo :(, har mer fett enn dem, (ganske mye mer), er ca 1.65(eller 1.6X) .

5394222[/snapback]

Du er 13! når du er 16 er du mest sannsynli 175+, å kroppen har strekt seg.

 

Spiser du dårlig i denne perioden vil ikke bli så høy, nei mitt råd er å spise mindre snop og mer skikkelig mat.

5394706[/snapback]

Hør på mesteren! spis sunt og godt! ikke noen grunn til å forhaste seg med å skaffe seg en fin kropp...

Lenke til kommentar

Din BMI er 19,47 og det innebærer at du er undervektig. Det finnes ingen medisinske grunner for at du bør gå ned i vekt. En vektnedgang kan til og med være skadelig for helsen din. Vi fraråder deg derfor å bli med i Vektklubb.no. Målet for deg bør være å leve sunt - ikke å gå ned i vekt. Lykke til!

 

^^ www.vektklubb.no

Regna da at du var 1.65.. Høres rimelig ut dette..

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor alvorlig din mor vil ta det om du nevner at du vil endre litt på kostholdet, men ting kan du jo gjøre selv. Kutte ned på godteri, snop, brus og alt det klisset der og heller lære deg å like sunnere og mer proteinrik mat. Ville ikke begynt med noe seriøs trening før i 16års-alderen uansett. I en alder av 13 burde du uansett ikke gå rundt å tenke på sånt. Ikke lett å si hvilken vei vektskålene til tippe opp igjennom årene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...