Dinsdale Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hadde egentlig tenkt å ikke handle dette, men hver video ser bedre og bedre ut. Det ser rett og slett meget underholdende og gøy ut. Og ikke er det lenge til det kommer heller Videoen er her Endret 28. desember 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Veldig mye av dette er sett før (E3 05), men det ser fortsatt stilig ut. Har ikke dette som en must-have tittel ennå, håper det kommer demo av det på Xbox Live Marketplace når den tid kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Vi har sett en del videoer fra DoA4 før ja, men den der er helt ny, tatt opp av en i Japan som kjøpte spillet i dag. Håper det blir lansert i Norge snart, for det spillet må jeg bare ha! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Nå gleder eg meg enda mer!!!! Fantastisk!!! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Vel det så jo ganske bra ut. Kampen i skogen. Nede med vannet var ganske så fotorealistisk om jeg kan få si det slik Men ellers så vet jeg ikke. Er jo kult multiplayer. men ellers.....hmm..... Går nok heller for Ridge Racer som mitt neste spill Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg kjøpte DOA3 til Xbox på dag 1.. Dette derimot holder jeg meg langt unna. Ser omtrent ikke forbedret ut i det hele tatt. Helt likt grafikkmessig. Slåssespill ser virkelig ut til å ha stagnert fullstendig. Samme var det med de siste Soul Calibur og Tekken spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) IGN har testet det, de syns hvertfall det er bra. http://xbox360.ign.com/articles/678/678269p1.html Endret 29. desember 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Ser jo hysterisk morsomt ut dette; er stor fan av DoA fra før, og online-modusen på DoA 4 vil jo gi nærmest uendelige muligheter når det gjelder å forlenge spillegleden. Digger at de har laget 'rom' der man kan utfordre hverandre og se på når andre spiller mens man venter på sin tur samtidig med at man chatter med hverandre - blir noe helt annet enn bare å matches opp online. Når det gjelder grafikken så synes jeg den er et godt skritt opp fra DoA 3, og det er jo ganske store begrensninger i hvor 'realistisk' man kan gjøre grafikken uten å faktisk ødelegge den anime-aktige følelsen som er en viktig del av hele stilen. Endret 29. desember 2005 av Doogle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ser jo hysterisk morsomt ut dette; er stor fan av DoA fra før, og online-modusen på DoA 4 vil jo gi nærmest uendelige muligheter når det gjelder å forlenge spillegleden. Digger at de har laget 'rom' der man kan utfordre hverandre og se på når andre spiller mens man venter på sin tur samtidig med at man chatter med hverandre - blir noe helt annet enn bare å matches opp online. Når det gjelder grafikken så synes jeg den er et godt skritt opp fra DoA 3, og det er jo ganske store begrensninger i hvor 'realistisk' man kan gjøre grafikken uten å faktisk ødelegge den anime-aktige følelsen som er en viktig del av hele stilen. 5352408[/snapback] Må si meg helt enig. Blir skikkelig kult med online delen. Men grafikken kan ikke gjøres så mye med nei, det er jo så i si perfekt, for det er jo et spesielt "anime" preg på spillet som må beholdes. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg kjøpte DOA3 til Xbox på dag 1.. Dette derimot holder jeg meg langt unna. Ser omtrent ikke forbedret ut i det hele tatt. Helt likt grafikkmessig. Grafikken er kraftig forbedret på 360, har bare spilt demoen og ikke final men det er absolutt forskjell. Lars Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvor har du fått tak i den demoen. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvor har du fått tak i den demoen. Har den ikke, fikk bare spille den i Joanna Dark leiligheten Microsoft hadde før Xbox 360 kom ut. Lars Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har også spilt DOA4 demo, på BIFF. For de som sier grafikken knapt nok er bedre enn DOA3 på XBox1... Ikke bedøm bildet fra video eller noe på nettet. TEST SPILLET SELV I HD. Det er uten tvil det spillet jeg så langt har sett best grafikk på til XBox 360. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Må vel skaffe meg dette når det kommer ja. Nå har jeg et bilspill, et skytespill, et fotballspill og mangler vel bare et slåssespill for den ultimate splitscreen/flerspiller moro på en konsoll hehe Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 JTEST SPILLET SELV I HD. 5352942[/snapback] Nettopp. Den eneste forskjellen ser ut til å være høyere oppløsning. Så på en vanlig tv vil det nok knapt være mulig å se forskjell fra DOA3. Figurer, animasjoner, bakgrunner er akkurat det samme som før. Meh. Frister ikke så mye å punge ut 20.000kr for en HDTV, pluss spillet, for å spille DOA3 i høyere oppløsning. Satt litt på spissen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 JTEST SPILLET SELV I HD. 5352942[/snapback] Nettopp. Den eneste forskjellen ser ut til å være høyere oppløsning. Så på en vanlig tv vil det nok knapt være mulig å se forskjell fra DOA3. Figurer, animasjoner, bakgrunner er akkurat det samme som før. Meh. Frister ikke så mye å punge ut 20.000kr for en HDTV, pluss spillet, for å spille DOA3 i høyere oppløsning. Satt litt på spissen. 5354142[/snapback] Dette blir for dumt å komme med. Det er stor forskjell på DOA 3 og 4 grafikkmessig, og hvis du ikke klarer å se det, vil jeg anbefale å stikke til en optiker. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Frister ikke så mye å punge ut 20.000kr for en HDTV, pluss spillet, for å spille DOA3 i høyere oppløsning. Satt litt på spissen. Øøhh... men... Xbox 360 har kjøpt? Og andre Xbox 360 spill? :!: Invester 150,- i en VGA kabel og plugg inn i en PC monitor så er du igang. Lars Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Vel 360 spill ser formidable ut selv på vanlig tv. Kameo er uten sidestykke. Lekkert. Drømmer om HDTV.......men intill den tid. Så må jeg klare meg med vanlig oppløsning. Å det er bra det og. Legger for eksempel ikke så mye merke til jaggiz i PGR med vanlig. For de som sier at grafikken er lik på Xbox og 360 eier ikke xbox eller er svært sneversynte. For her er det faktisk en ganske bra forbedring. Med mindre du spille Tony hawk da. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 For de som sier at grafikken er lik på Xbox og 360 eier ikke xbox eller er svært sneversynte. For her er det faktisk en ganske bra forbedring. Med mindre du spille Tony hawk da. Enig i at Kameo ser bra ut selv på vanlig tv, men PGR, PDZ og ikke minst Tony Hawk synes jeg ikke ser særlig "next-gen" ut på vanlig TV. Hvis du liker Tony Hawk serien så er spillet helt kurant på 360, men det ser helt j....g ut på TV. Ser bedre ut med høyere oppløsning, men ikke særlig"next-gen" da heller. Lars Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er det noen offisiell dato for DoA4 i Norge enda? Ser at Gamer opererer med 13 januar, mens tothegame sier 27 januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå