lassaron-jon Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 eg har bestillt deler til ei maskin som eg skal bygge selv, + litt til. Alle delene var pA lager og det sto at det var forventa sendingsdato 25/12/2005. delene er ennA ikkje sendt, so eg lurte pA om nokon har peil pA om Komplett.no har ferie. DET BLIR LITT STUSSLIG UTEN PC! EG VIL HA PCEN NO! HeHe Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Send mail til dem, eller som mange andre gjør: Ta opp telefonen og ring dem. Ofte enklere, rasker og sparer deg for mye undring. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 ja det er det letteste ring salg avdelinga :-) fekk dessuten svar av dei i går på ein epost så det er sikkert bare stor pågang. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 25. og 26. desember er jo kraftige helligdager da. Kanskje ikke så rart om de har mindre bemanning da, eller ikke bemanning i det hele tatt? Hvem vet? Kan jo hende posten tar helligdagene litt på alvor og. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 har sikkert samlet seg opp skit mange bestillinger hos dem i julehelgen etter at alle har fått penger i gave samt at noen hos dem sikkert har juleferie. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 25. og 26. desember er jo kraftige helligdager da. Kanskje ikke så rart om de har mindre bemanning da, eller ikke bemanning i det hele tatt? Hvem vet? Kan jo hende posten tar helligdagene litt på alvor og. 5349870[/snapback] Postfolk har fri 25. og 26. Og det vil jeg tro Komplett.no har óg. Kan godt tenkes de har fri 27. også. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 25. og 26. desember er jo kraftige helligdager da. Kanskje ikke så rart om de har mindre bemanning da, eller ikke bemanning i det hele tatt? Hvem vet? Kan jo hende posten tar helligdagene litt på alvor og. 5349870[/snapback] Postfolk har fri 25. og 26. Og det vil jeg tro Komplett.no har óg. Kan godt tenkes de har fri 27. også. 5350384[/snapback] Nei de har ikke fri 27. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har ihvertfall plukket sammen min ordre nå... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har ihvertfall plukket sammen min ordre nå... 5350452[/snapback] Sjekket du at allt var på lager da du bestilte? Fått mail med sporings nr? De har sikkert mye å gjøre å mange bestillinger inne nå i jula. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå