Crizpy Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har lyst til å lage noen filmer i WOW, så jeg lasta ned fraps, men med en gang jeg begynner å ta opp, lagger det som et helvete, og jeg har rundt 10 fps. Har xp 2500+, 1024 ram og ati radeon 9800 pro. Er dette for dårlig data til å ta opp ting med fraps, eller gjør jeg rett og slett noe feil. I følge fraps readme greia, skal jeg omtrent ikke merke noe forskjell. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Aner ikke om dette hjelper men, prøv og sett fps på "60".. Og hvis det er en hake på "no sync" så ta den av..(under der man velger fps) kan ikke garantere at det hjelper=p... Sånn har jeg det Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Det hjalp faktisk jævlig bra! takker! Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Tok opp en film å så på den, men nå går alt sinnsykt fort... er det noe som kan gjøres med det? Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Kansje det har noe med fps'en og gjøre?.. Har ikke noe problemer her, sett den ned til 50, og se om den går tregere eller raskere.. Bare prøv deg fram Endret 28. desember 2005 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Sett ned oppløsingen i spillet når du frapper og/eller huk av 'Half-size' i fraps. Burde kanskje hjelpe litt? Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ja, mener og ha hørt at rundt 1000x i oppløsning er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå