ssswopp Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 noen som vet om noen sanger/band hvor det er en 'satan'dude og ei 'opera'dame synger sammen?? husker jeg hadde noen sanger hvor det var en man som sang med en sånn satan-stemme og ei dame sang opera (litt sånn within temptation stil egentlig, bare med en satan dude ) så nå kommer jeg ikke på hva slags sang det var.. husker også at den sangen var lagd for å være litt fin, men samt. litt sånn hardcore.. noen som skjønner hva jeg mener, og om noen vet om noen sanger/band som har denne typen musikk.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Sirenia Tristania Lacuna Coil Haggard Ikke akkurat opera, men er sikkert slik som dette du mener. satan'kis Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jan Werner og Bettan? Det er Satan og kompani for meg ihvertfall Er ikke Nightwish da? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Nightwish? Hold deg til Within Temptation du. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 hehe.. jan werner er ikke akkurat så populær hos meg nightwish har ei opera dame også synger en av gutta i gruppa litt på enkelte sanger.. hørte mye på nightwish før, men det ble litt kjedelig i lengden.. så begynte jeg å høre på within temptation og de har liksom noe i sangene som jeg liker.. sanger som er umulig og bli lei av pga. at du får en behagerlig følelse når du hører på sangene.. (værtfall til meg ) Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 SireniaTristania Lacuna Coil Haggard Ikke akkurat opera, men er sikkert slik som dette du mener. satan'kis 5349765[/snapback] takk for tipsene.. var desverre ikke en sang fra disse bandene jeg hadde hørt, men de funker Lenke til kommentar
aemil Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Fant et band for en stund som hadde både litt growling og opera-dame. http://www.distortedband.com Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 After Forever er en av mine nyeste favoritter. Spesielt skiva "Decipher" fra 2001. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Theater of Tradegy kanskje? Uanz... Sticky? Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kan det kanskej være Cradle Of Filth? De pleier å ha ei dame i noen av sangene. De har ei i den nye singeln, Nymphetamine heter den. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Nyeste (tror jeg) til The Project Hate (Symphonies of Slit Wrist tror jeg det var) har jo det.. Ellers er det Tristania, Theater of Tragedy, Sins of Thy Beloved, Sirenia etc mye fint Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 De har ei i den nye singeln, Nymphetamine heter den. 5351445[/snapback] Tror du traff spikeren på hodet der. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ram-Zet! Skjekk ut de to første skivene Pure Therapy og Escape! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jan Werner og Bettan? Det er Satan og kompani for meg ihvertfall 5349796[/snapback] Haha! Word! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå