kcobain Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hva trenger jeg? Helst gratis i og med at jeg ikke veit hvor lenge jeg kommer til å holde på. Hvilken versjon er best 6, 2005 eller .NET? Dumme spørsmål men er man dum så er det ikke så enkelt. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Versjon 2005 er nyest så jeg regner med at den er best. Her er link til Microsoft Visual Basic 2005 Express (gratis) http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/ Det er vel det du trenger, vis du har en bok/nettside/venn som kan lære deg Visual Basic. Endret 28. desember 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Forslag til bok jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 *Følge litt med på denne* Kanskje jeg skal begynne med VB selv Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Forslag til bok jeg kan kjøpe? 5350070[/snapback] Nei. Har aldri lært VB selv, holder meg til PHP og C++. Og jeg har for det meste lært ting via å surfe på nettet, det er veldig mange gode guider der ute. Men å kjøpe en god bok kan også være lurt, men du trenger ikke alltid å kjøpe. vis du bor på et litt sentralt strøk men gode biblioteker kan de ofte ha et lite utvalg. Endret 28. desember 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Grinder Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Har ikkje biblioteket boka, så kan dei som oftast bestille den frå eit fylkesbibliotek. Eg veit ikkje kor god du er i engelsk, men det lettaste hadde nok vore ei bok på norsk vil eg tru. Vidare ville eg ha valgt meg ei bok som blir brukt til programmeringsundervisning i skulen. Då får du med masse eksempeloppgåver, og boka har gjerne ei eiga heimeside på internett med fleire oppgåver og anna snacks. Nedanfor har eg lagt til ein link til ei bok som eg brukte når eg tok eit lite Visual Basic .Net fag på høgskulen ifjor. Den boka er ei grei bok å begynne med vil eg tru. http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...yName=BIC_UPLH2 Endret 29. desember 2005 av Grinder Lenke til kommentar
JazzBomBoe Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) For å komme kjapt i gang kan du kikke litt på videoene som ligger hos microsoft.. http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/learning/ Endret 29. desember 2005 av JazzBomBoe Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 VB er et greit språk... begynte med det selv for ca. 6 måneder siden... Jeg lærte det meste fra en Appdev Video Tutorial, også internett altså finne kode å forstå den... + bøker på det lokale biblioteket... Er du helt ny... og trenger en del hjelp så kan du alltid ligge meg til på msn.. så kan eg hjelpe deg litt i start fasen. Vet selv hvor mye nytt det i begynnelsen før du liksom får. ja .komt i gang Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Føler jeg har kommet greit i gang. Laget en liten Tekst editor. Er glad jeg har litt bakgrunn i PHP, enklere å skjønne. Lest tutorials på internett. Takk for all hjelp. Kommer nok til å høre mer fra meg. Endret 30. desember 2005 av kcobain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå