Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 den fungerte ypperlig for en liten stund siden, ble kjøpt som julegave for noen måneder siden (greit å være tidlig ute). det første jeg gjorde var å skru den på for å sjekke at alt fungerte, hadde ingen som helst problemer. nå etter at gaven er overlevert så får man opp feilmelding når man prøver å skru den på, er bilde av en mappe og beskjed om å gå til apple support. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Last ned iPod Updater fra appe.no, eller om du har det på CDen som fulgte med iPoden. Velg gjenoppbygning og se om det hjelper. Kan hende det bare er mappestrukturen som har rota seg til litt, uvisst hvorfor sånt skjer. Jeg har ihvertfall vært borti dette med flere av mine forrige iPoder og andre iPoder, av eldre type, og med harddisk. Da har det som oftest hjulpet med iPod Updater og gjenoppbygning. OBS!! Alle sanger og bilder forsvinner fra iPoden ved gjenoppbygning, men disse har du vel på PCen uansett? Endret 28. desember 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 skal prøve om 10min:) tusen takk for tips Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 skal prøve om 10min:)tusen takk for tips 5349723[/snapback] Nå? Funka det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå