bokhylle Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei! Jeg har en film som er i MPEG format. Den brente jeg ut som data dvd i Nero, men den funket ikke på dvd spilleren. Hva skal jeg gjøre for at den skal fungere på dvd spilleren? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Når du brenner ut en MPEG fil som datadvd så gjør vel strengt tatt nero ingenting for å tilpasse den dvd-formatet, så du må vel brenne den i nero som en dvdfilm sånn at MPEG filen blir konvertert til en MPEG2 fil. Kanskje du må konvertere den til MPEG2 selv først, er ikke helt sikker... EDIT: Kan vel hende denne tråden passer bedre inn i video-delen av forumet? Endret 28. desember 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Ja. Hvilket program kan jeg bruke dette til da? (konvertering) Ja, var litt usikker når jeg postet om den skulle her eller i video delen. Kan en moderator flytte denne? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Moderator får velge selv Jeg bruker iallefall alltid gratisprogrammet VirtualDub til å konvertere filmene mine. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Skjønte ikke noe av VirtualDub. Hehe. Litt noob. Nå hører ikke denne tråden hjemme her vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå