NoLimit_^ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hvorfor skal de selge deg bildet billigere om de kan få reklamasjon på det fra leverandøren? Lenke til kommentar
coban Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Selger kan velge om de vil selge deg varen eller ikke, blir tull å kalle dette dårlig service. Men generelt så vil jeg si at møbelbransjen generelt har mye dårligere service enn feks. elektronikk bransjen. Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Men generelt så vil jeg si at møbelbransjen generelt har mye dårligere service enn feks. elektronikk bransjen. 5409908[/snapback] Helt enig... Jeg har faktisk blitt forsøkt nektet å kjøpe et TV-bord på Bohus i Trondheim. "Fordi det er for billig, og det går ikke an å forvente at det holder". Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 "Fordi det er for billig, og det går ikke an å forvente at det holder". 5410022[/snapback] Dagens Lenke til kommentar
Wohen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Dette ble feil... nytt innlegg... Endret 9. januar 2006 av Wohen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå