Gå til innhold

pcen gjennkjenner ikke antiviruset

Anbefalte innlegg

Jeg har innstallert antivius men hver gang jeg logger på pcen så kommer det melding om at datamaskinen kan være utsatt for risiko.. når jeg trykker på boblen kommer jeg inn i window sikkerhets senter. Der står det at pcen har registrert at jeg har et antivirus men at statusen til antiviruset er ukjent.. jeg har lasta ned den siste oppdateringa og jeg har scannet pcen. men meldinga kommer fortsatt opp. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet at den meldinga kommer opp?? eller om jeg kan få pcen til å samarbeide med antiviruset sånn at pcen ser statusen til antivruset..??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Du starter regedit her: gå på start menyen, så går du på run/kjør og skriver regedit.. trykk så ctrl+f (ctrl og f) og søk etter det som han andre fyren sa(hukser ikke nicket)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Startmenyen-> Settings/Innstillinger -> Kontrollpanel/Control Panel -> Security Center / Sikkerhetssenter

seccenter.png

Med huk av, så mener jeg at du skal fjerne markeringen, slik som det er gjort med Firewall på bildet.

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Nei, dette vil bare gjøre slik at du ikke får opp meldingen om at Windows ikke har funnet noe antivirusprogram. Dette gjør det samme som det hårek foreslo, ikke noe mer, ikke noe mindre, men du slipper å rote rundt i registeret. Så lenge antivirusprogrammet oppdaterer seg selv, så er ikke dette noe problem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...