Gå til innhold

AutoSol er den noe bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, Autosol brukes fordi det et såpass proffesjonelt poleringsmiddel.

Kunste å få en blank overflate som du kan speile deg i er å bruke god tid med rensing av overflate, pussing (gå over med 1800 helt til slutt så har du et godt grunnalg for neste steg), påføring av rubbing compound som fjerner riper og til slutt poleringsmiddel. Anbefaler Dremel til denne jobben om det ikke er for store overflater. Er greit å ha litt fart på poleringsputa. Ellers, bruk god tid!

Lenke til kommentar

Joda, autosol funker fett! :thumbup:

Du får en "malingsboks" til ca 200kr og en tube til 70-80kr, det er prisene som jeg har komet over ;)

Joda, skal funke på aluminium også. Men på pakningen så stod det at det ikke funket på en type aluminium. Jeg har ikke tuben for hånden, men jeg kan sjekke når jeg har den for hånden. ;)

Lenke til kommentar

høres bra ut.... :grin:

Driver å former ett prosjekt i hodet mitt der jeg skal bygge ett kabbis av alu vinkler, sotet plexi og plexi rør som vannreseroar. Inni der skal div "forkrommes".

I tillegg så er planen å få til vannkjøling uten radiator...... :woot: Må bare få litt fritid på nyåret

Lenke til kommentar
Autosol fjerner til og med lakk, så du burde være forsiktig. Bare forbered deg på masse skrubbing og skuring! ;)

5350251[/snapback]

Så du trenger ikke en gang å pusse vekk lakken. har pusse med poleringsmaskin? :)

5353649[/snapback]

Må du poste nesten det samme spørsmålet i to forskjellige poster? Spam.

Du trenger ikke pusse lakken, men du bør. Jeg pusset med pussemaskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...