enden Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg trenger noen metallskiver på størrelse med et kronestykke eller så. Disse må være helt glatte og uten hull i midten. Jeg er helt blank på hvor jeg en gang skal begynne å lete Er det noen som har tips til hvor man finner slikt? Jeg fant ikke noe hos hobbybutikker som panduro, som er det eneste stedet jeg kommer på på egen hånd. Samtidig skulle jeg helst ha etset et symbol i en slik skive. Er det noen som har erfaring med dette? Kan forsåvidt frese det ut for hånd med dremel, men er redd det ikke blir pent.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jernia, Byggmaker og diverse jernvare forhandlere? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 tror ikkje du finner noe slikt der, en skive uten hull er ikkje akkurat det vanligste. kan jo evt. sage en ut selv med en metallhullsag, eller oppsøke en blikkenslager eller lignende, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå