2Trikcy Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Noen som vet om det er mulig å koble tastatur og mus til xbox360? I så fall hva må til? er jo usb port... Er det noen spesielle merker som fungerer? hvordan installere drivere? Noen? Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Plug det i og se om det funker. Funker det ikke, så funker det ikke. Ingen drivere skal behøves. Det er jo ikke et "operativsystem" 360, men noen må da ha prøvd dette. Jeg har ikke prøvd av den enkle grunn at jeg tror ikke at det funker.. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 USB-Tastatur funker, men ikke mus. Tastatur fungere også bare for tekst. ikke noe in-game Lenke til kommentar
2Trikcy Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 USB-Tastatur funker, men ikke mus.Tastatur fungere også bare for tekst. ikke noe in-game 5349720[/snapback] Ok, takker for svar. Litt skuffet noe, liker ikke spille firstperson spill med gamepad. Tenkte siden det er microsoft vi snakker om at de kanskje hadde tenkt litt lengre Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ok, takker for svar. Litt skuffet noe, liker ikke spille firstperson spill med gamepad. Tenkte siden det er microsoft vi snakker om at de kanskje hadde tenkt litt lengre 5352050[/snapback] Grunnen til at du ikke kan bruke mus/tastatur-combo i spill er fordi du ikke skal ha noen fordel over de som bare spiller med gamepad, ganske enkelt egentlig. Ingen skal ha noen spesielle fordeler over andre som går på utstyr. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ok, takker for svar. Litt skuffet noe, liker ikke spille firstperson spill med gamepad. Tenkte siden det er microsoft vi snakker om at de kanskje hadde tenkt litt lengre 5352050[/snapback] Grunnen til at du ikke kan bruke mus/tastatur-combo i spill er fordi du ikke skal ha noen fordel over de som bare spiller med gamepad, ganske enkelt egentlig. Ingen skal ha noen spesielle fordeler over andre som går på utstyr. 5353702[/snapback] Greit nok at de ikke burde være mulig på Live - men i Singleplayer burde det vært mulig. Hadde det vært mulig hadde i alle fall jeg kjøpt meg xbox på flekken, inkludert masse fps spill. Slik det er nå bare vurderer jeg å kjøpe xbox, og i så fall blir det antagelig bare et eller to bilspill. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 syns det er dritt å spille fps på konsoll med kontroller jeg og. er så tregt og unøyaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå