Lapette Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Å bli ferdig med å lage en sang man har holdt på med en stund Synd det ikke funker å laste opp her men - vet ikke helt hvorfor :S får laste opp en jeg gjorde forrige uke En remake av sangen som spilles i GERUDO VALLEY i Zelda Ocarina of time Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hunden min Musikk Niesen min N3m0 Volcov SteffyBoy phax bjaa Tacritan ketchez Natrium Hylo Goophy + Mange flere Nice knowing ya! Endret 28. desember 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) - Å få en hyggelig kommentar deretter fulgt av et nydelig smil (av ei jente, selvfølgelig). - Musikk. - Sette på en LP og la den spilles ut. <3 - Venner Og de spesielle hw.no-brukerne, - Kaiern - Glint - Satrucci_ - Volcov - Fredrikrb - Goophy - Anette - Hanne Endret 28. desember 2005 av Hylo Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 En klem fra min veninne når jeg føler med nedfor. Stemmen fra jenta jeg liker... 5349206[/snapback] Second That Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Å treffe de gamle klassekameratene mine igjen (å slutte på videregående suger litt hvis man har en klasse som er tight sosialt sett) -Å se en bra film -Å høre stemmen til bestevenninnen min (hun er i Australia) men mest av alt for meg: Å frembringe smil hos andre Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Sette på god musikk og bare slappe av, lite som slår det. Og selvfølgelig Hylo da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 *En fin sang *god mat *simpsons Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 At jeg ikke tok med det: Undulaten min gjør meg glad når han sitter på skulderen og kvatrer inn i øret mens jeg kanskje lager en sandwich. Også blir jeg glad når jeg møter på dyr som nærmest hopper på meg for å hilse. Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 De dagene jeg ikke føler meg "tung" i kroppen. ( rart å beskrive ) 5349201[/snapback] Helt enig!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) God musikk Finne på noe gøy med gode venner En god film sammen med et par kalde øl Slite med noe programmering hele dagen for så å komme på den mest geniale løsningen på problemet ever Endret 29. desember 2005 av PT Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 De dagene jeg ikke føler meg "tung" i kroppen. ( rart å beskrive ) 5349201[/snapback] Sånn føler jeg det også til tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå