tuskenspill Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei folkens! Har fått Xbox360 til jul, og kjøpt spill først i dag. Da jeg setter inn CD-platen kommer jeg bare inn i "menyen" til xbox. (System, Live,Games osv) Har prøvd med andre spill samt filmer. Ingen ting ser ut til å virke. Har hørt at man må stille inn innstillinger(Noen som kan bekrefte og hjelpe?) Forslag til løsning ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 hm.. har du trykt på play game? Lenke til kommentar
tuskenspill Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Hvor er den ? x] Lenke til kommentar
tuskenspill Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 På Xbox menyen setter jeg inn spiller, "Reading" kommer opp der "Open Tray" sto på, før det står "Open Tray" igjen. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Høres desverre ut som det kan være en leserfeil med xbox'en din Prøv litt til å finn ut av det, vist ingenting hjelper bør du nok bytte den.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ja som Lokiboki sier. så kan det desvere vere en feil med Xboxen din Lenke til kommentar
tuskenspill Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Synd Slet **** av meg for å få den. Butikken jeg kjøpte den av har ikke fått inn nye heller. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 ring ms support, så henter de xboxen din, og sender deg en ny i løpet av noen få dager. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Eller det kan være noe feil med spillet/platen. Prøv å putt inn en cd og se om den klarer å lese den. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Han skrev i første post at han har prøvd andre spill og filmer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Nei har du sett....jaja...lese oppgaven ja.....mmmm.. Lenke til kommentar
tuskenspill Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Har ikke Memorycard eller harddisk på xboxen. Har ikke gamer profile heller da det ikke er mulig å lage uten minne, et dette et problem ? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei folkens! Har fått Xbox360 til jul, og kjøpt spill først i dag. Da jeg setter inn CD-platen kommer jeg bare inn i "menyen" til xbox. (System, Live,Games osv) Har prøvd med andre spill samt filmer. Ingen ting ser ut til å virke. Har hørt at man må stille inn innstillinger(Noen som kan bekrefte og hjelpe?) Forslag til løsning ? 5349074[/snapback] setter du dvden rett vei inn? Lenke til kommentar
tuskenspill Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Jepp, riktig vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå