Pålny Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hvis jeg kjøper Windows Media Center Link kan jeg legge det inn på en HP pavilion ze2310? Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ja det kan du, men mulig man må bytte cd under innstalasjon for og få kopiert over de extra media programmene som er på cd2. Kan nok gjøre det etter innstalasjon og. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Kan man velge mellom Windows XP og Windows Media Center, når mann starter opp PCen? Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Windows XP Media Center 2005 Edition er som vanlig windows xp, bare at Windows XP Media Center 2005 har endel tillegsprogrammer og anna digg som vanlig xp ikke har Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) går windows medie center bra på en slik marskin som dette? eller vill det gå hakkete, å dårlig? ser dt fremdeles ut som vanlig XP? kan jeg fortsatt spille spill O.S.V, som en vanlig PC med XP? Endret 28. desember 2005 av Pålny Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Windows XP Media Center 2005 er mere for hjemmeunderholdning og sånt, men skal fungere bra på en bærbar pc, kansje litt lite minne men. Ser ut som vanlig xp men har litt finere utsendet/style og noe mere tillegsprogrammer, blant annet det grønne media center ikonet på start-menyen. http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/default.mspx Om man kan spille på en pc med Windows XP Media Center 2005 innstalert vet jeg ikke helt da jeg ikke spiller selv. Mulig det kan bli noen små problemer da Windows XP Media Center 2005 er nøye på hva og hvordan spill, drivere som blir innstalert. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 WinXP MediaCenter er AKKURAT som en vanlig XP - bare at det har utvidet støtte for multimedia (bilder, musikk, film) Du vil kunne spille alle dine spill, kjøre alle dine programmer og bruke PC-en til vanlig bruk. Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvorfor selges Media Center kun sammen med Windows? Kunne det ikke vært mulig å kjøpe MC delen separat?? De fleste har jo XP fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå