lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Fikk Logitech Z-3 2.1 til jul. Her i huset er det ganske lytt. Og så er det subwoofern da! Selv på laveste innstilling lager den litt for mye trøkk og jeg det å styre med EQ på software hjelper jo litt, men er litt slitsomt fordi jeg må endre litt for hver låt. Hvordan kan jeg få dempa trøkket og vibrasjonsstøyen? Hele gulvet vibrerer jo. Trenger å gjøre noe enkelt og billig her. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er en equalizer i de fleste lyd-drivere(lyd-prog), f.eks her har jeg Realtek integrert og der kan jeg stille det meste... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Har et ASUS med integrert lydkort. Men fikk et SixPack-lydkort av stefaren min som er ganske bra fikk jeg vite. Veit ikke hvordan det er med drivere til det, men skal sjekke ut. Hjelper å sette på ekstra gummi/filtknotter? Har ikke råd til spikes.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kan selvsagt prøve med gummi/filt knotter ja.. Jeg er sikker på at Terratec sixpack lydkortene skal ha muligheter til å stille på equalizer.. "Audio Mixer. · Individual volume control of all audio sources · 10-Band stereo equalizer with presets " Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Begynner å bli litt mer programvarerelatert, men greit nok. Skal se om jeg får fiksa driver også får jeg bare prøve med gummiknott (grommet)! Takk for kjappe svar.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Programvarerelatert er vel ok? Gjør ihvertfall jobben, uten at du må fikse fysisk på subwooferen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå