Sirslask Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Satt en blå LED i hver av stasjonene og det lyser når jeg åpner de Endret 28. desember 2005 av Little slask Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Så kjempetøft ut det der! Bildet var litt skurrete så jeg ser ikke hvor du har plasser LEDen? Give us some info! Edit: Nye bilder hjelper på! Endret 28. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har plassert LEDen oppe i det høre hjørnet med teip. Først skrudde jeg de opp satte i LEDs bøyde den ene siden la ledningene gjennom, det er egentlig ganske enkelt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ikke for å være slem, men dine fotograferingsskills er ikke akkurat de beste! Men uansett, hvordan gir du de strøm? Hvor er LEDsene kjøpt? Mostander? Osv.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=K...4LED2B&mcat=c64 er de jeg bruker. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=K...4LED2B&mcat=c64 er de jeg bruker. 5348981[/snapback] What the fuck!!? 50kr for det lille der? Jeg fikk 100 LEDs med passende motstander for 30kr. Resten er jo ikke så vanskelig å fixe Uansett, bildene er tatt med et Olympus kamera, så jeg forstår ikke hvordan du klarer å få noe så elendig! Det lille jeg få så kult ut da, men kunne ønsket meg bedre bilder. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Det var jo fett da, det jeg ser iallefall... Ikke så lett å se på disse bildene.. Edit: Skriveleif... Endret 28. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Tror det er Microplex selv som lager de. Og de skal vel ha litt for Y-kabelen, jobben osv.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Så ganske bra ut, stilig mod :thumbp: Glisevask: Det står en relativt stor logo der, i produsentinfo-delen. Ta på deg brillene du ikke har, så ser du at det står en stor og fin Mist-logo der Nesten så jeg skulle begynt å lage sånne selv, ha flere LED's på om selge dem billigere Endret 28. desember 2005 av sigen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Tror det er Microplex selv som lager de. Og de skal vel ha litt for Y-kabelen, jobben osv.. 5350702[/snapback] Sitter det en haug med Microplex-medarbeidere og lager alle produktene som leveres av Mist? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Neinei. MIST-produktene blir produsert på de store fabrikkene. Finnes mange fabrikker som lager en PSU med litt forskjellige spesifikasjoner som går under hundreogørten merker! Men tipper egentlig at de lager de der selv egentlig. Selger vel ikke så mye at de ikke greier å lage nok. Men kan jo godt hende de er produsert neddi India for 0.0001 øre stk.! Endret 28. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 hei alle sammen altså, det der skjønte jeg ikke en dritt av for å si det slik. greit å sette inn leds her og der men hadde vært litt kult å sett hvordan du satte dem inn og hva med strømmen ? hvor har du koblet den hen ?? det her blir nesten som å sette ei lyspære i sokkelen det og skrike ut , seee det lyser :!: lag en liten worklog om det da vel, hadde vært kult Men må påpeke at det var en kjempe kul mod da Og nei, det er IKKE Microplex som lager de de blir kjøpt inn sånn de, grosister du vet. Microplex får inn, pakker og sender ut igjenn og det tjener de over en million på i året hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå