Pålny Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har kjøpt en "Microfoft Wireless intelliMouse Explorer 2.0". Problem: når jeg driver på internett og skal lese noe, plutselig så begynner den Pila og flytte seg, men musa står jo stille. hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har vært borti flere tilfeller av trådløse mus som lever egne liv pga dårlig sikt mellom mus og sender, eller lite batteri. Kan jo være en av de to... Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Har vært borti flere tilfeller av trådløse mus som lever egne liv pga dårlig sikt mellom mus og sender, eller lite batteri. Kan jo være en av de to... 5348849[/snapback] Det er mye strøm på batteriene. Senderen står 30cm fra musa. Lenke til kommentar
onimusha Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kan jo også være konflikt med andre drivere. Kjøpte nylig logitech MX5000 tastatur og mus, basert på bluetooth overføring. Sleit litt med musen som ofte hang etter på musepekeren. Så jeg formaterte maskinen og flyttet bluetooth dongelen i den nermeste kontakten. Musen funker nå helt fint. Så var nokk helst gammle drivere som lagde konflikt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå