Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Her diskuteres det kun stjerneskudd! Ole Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hvor får man kjøpt den gigapacken? Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Prøv www.festivalfyrverkeri.no Ole Lenke til kommentar
magicus Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Noen som vet om noen butikker med gode tilbud på stjerneskudd og fyrverkeri? Eg vil ha det mest grisebillige fyrverkeriet eg kan få. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) stjerneskudd er billig Btw. Svea Fyrverkeri Endret 28. desember 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Synes forøvrig ideen til fredrikrb, om lang lukketid, høres spennende ut. Har forøvrig fått et stygt brannsår av stjerneskudd før. Daniel Endret 28. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Stjerneskudd er gøy det. Jeg kjøper aldri store raketter, men heller en pakke med sånne crappy småting. Men synes fortsatt det er morsomst. Har også brent meg på stjerneskudd en gang. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Fredrikrb: Joda.. Farge stjerneskudd er morsomst! =D Endret 28. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Liten opprydding her. Litt i stuss om hvorfor man trenger en egen tråd til dette emnet når man har fyrverkeri tråden, men så er jeg i stuss over hvorfor de fleste tråder her inne er opprettet Denne tråden lever videre, men hold dere on topic. Rett før jeg måtte ta ut pisken for enkelte av uttalelsene her, og jeg hater å bruke pisk (Virkelig, jeg gjør det). Enkelte bør opptre varsomt i tiden fremover (Ganske sikker på at dere vet hvem dere er ) Som altid, reaksjon eller klage på moderering/dette innlegg skal gjøres på pm, ikke i tråden da det vil bli ansett som off topic, brudd på retningslinjene og å trosse moderator Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Gøy med stjerneskudd: Kjøp en hel haug med stjerneskudd. Skrape alt "pulveret" eller "gnistregreiene" som sitter fast på stanga av og samle det sammen i en isboks. Etter å ha fått en god haug i isboksen så kaster du en fyrstikk oppi. Nyt fontenen som spruter opp av isboksen. NB: Boksen smelter, sikkert lurt å bruke en boks av metall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Europris har mye billig! Og sverige da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) 2-3kr for en sånn liten pakke ja.. Kjøper 2 av den! En til meg, en til dama.. Endret 28. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Må nok kjøpe en god del, ungene er for små til å fyre opp raketter, så da får de temmes med en haug av stjerneskudd. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Må nok kjøpe en god del, ungene er for små til å fyre opp raketter, så da får de temmes med en haug av stjerneskudd. 5350726[/snapback] Blir nok kos når fektinga starter. Daniel Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Må nok kjøpe en god del, ungene er for små til å fyre opp raketter, så da får de temmes med en haug av stjerneskudd. 5350726[/snapback] Blir nok kos når fektinga starter. Daniel 5353207[/snapback] Da ville jeg brukt briller for å si det sånn... Edit: Ang. Fekting med sternjeskudd... Endret 29. desember 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg elsker stjerneskudd. Håper jeg får kjøpt det på den 31. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 stjerneskudd er billig Ikke så billig som jeg kjøpte i fjor. Jeg fikk en hel kartong for prisen av en liten pakke. Hun som solgte hadde ikke oppdatert seg helt med prisene og slikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Jeg og broren min tok av alt det støvet som stjerneskudd består av og puttet det oppi et rør. Etter å ha skrapt støvet av 10 STORE pakker med stjerneskudd var vi klar til å tenne på. Fy søren å det lyste opp! Utelysene gikk av og en HØY flamme sto opp fra røret! Hvis du har et kamera der du kan justere lukketiden kan du få en ganske kul effekt hvis du tar bilde av en som vifter med et stjerneskudd. EDIT: SE HER! Nei og nei... Endret 30. desember 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
EJN Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Stjerneskudd er nå det eneste fyrverkeriet en lovlig kan ha med seg over fra Sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå