SailorBoy Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Den ene Lsass.exe er helt grei og står på brukernavn SYSTEM, men den andre Lsass.exe står på mitt brukernavn og oppfører seg rart og stjeler en god del av cpuen og av og til hele internettforbindelsen. Hva skal jeg gjøre. Hvordan an jeg fjerne denne? Endret 28. desember 2005 av I Grevens Tid Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Slette den, og så kjøre virus-søk etterpå. Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Har kjørt virus scan på hele pcen. Finner ingenting. Bruker AVG antivirus Free edition. Hvordan kan jeg slette den? Er den ikke en del av Windows? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Ta et søk på lsass.exe på C: finn ut hvor den andre ligger. Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Har gjort det du sa men prossessen er der fortsatt. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Er du sikker på at det ikke står Isass.exe med stor i, og ikke L? http://www.liutilities.com/products/wintas...slibrary/isass/ Endret 1. januar 2006 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå