Hans Erling Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hvis jeg går inn på www.hw.no og trykker på en av forumtrådene på hovedsiden uten at jeg er logget inn må jeg skrive inn bruker og passord. Når jeg så kommer inn kommer jeg bare til hovedemnene og ikke inn på den tråden jeg trykket på. Det er masse stress for å finne denne igjen. Jeg bruker ikke alltid min egen pc når jeg surfer derfor må jeg ofte logge inn og bruker ikke automatisk innlogging. Jeg hadde håpet at det gikk ann å komme inn på den tråden jeg trykket på på hovedsiden etter å ha skrevet inn bruker/pass. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hva mener du med at du "må skrive inn brukernavn og passord" ? Du må ikke gjøre det for å lese en tråd. Per i dag vil ikke systemet gå tilbake der du kom fra når du logger inn, så det beste er at du bare klikker deg tilbake etter at du har logget deg inn for eksempel. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Det er bare å trykke back etter at jeg har logget inn ja, ok Jeg tenkte på hvis jeg skulle svare i en av trådene på hovedsiden når jeg ikke bruker min egen pc, ikke bare for å lese de. Edit: Funket ikke (bruker Opera) Endret 4. januar 2006 av Hans Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg