Octavian Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 ang biletter til tg, vi er 3 stk som ikke har vært der før. jeg bestiller for alle 3. skal jeg også bestille 3 PTN kort? eller kun et til meg? treger de andre ptn kort? Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 ang biletter til tg, vi er 3 stk som ikke har vært der før.jeg bestiller for alle 3. skal jeg også bestille 3 PTN kort? eller kun et til meg? treger de andre ptn kort? 5348249[/snapback] JEg er ikke helt 100% Sikker, men såvidt jeg har skjønt, så trenger ingen PTN kort, at det bare er for å "briefe" og at man slipper å dra med seg noen andre papirer for å komme inn på TG Sees der da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 PTN-kort er et personlig kort. Det er ikke nødvendig å ha, men det er praktisk. Du slipper å printe ut billett ol., du har alt lagret elektronisk på et kort. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Så man trenger ikke PTN kort i det hele tatt? Men det er mer praktisk? Hvor mye koster disse korta? (Veit det er å skjekke på partyticket.net men linja er treig;p) Øyvind Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Så man trenger ikke PTN kort i det hele tatt? Men det er mer praktisk? Hvor mye koster disse korta? (Veit det er å skjekke på partyticket.net men linja er treig;p) Øyvind 5354322[/snapback] Nei, tror strengt talt ikke det er nødvendig... Men er vel kanskje litt praktiskt ... Ikke vet jeg, jeg kommer heller ett par timer etter at dem har åpnet, så slipper jeg verste køen. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Trenger det absolutt ikke. Eneste er at man ikke trenger å printe ut billetten, og hvis det er egen kø for folk med ptn-kort, er denne kanskje litt kortere. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kommer det kortet i posten da? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Digg... Var selv usikker; kjøpte til alle mine 5 billetter jeg Sikkert kjekt... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Koster vel 30kr eller noe for et PTN kort. Bestillte et til meg og et til dama jeg, for å være på den sikre siden. Sikkert gøy å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå