Christian86 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 sliter med elendig dekning og dekning som forsvinner veldig fort, mens mitt Active Talk fungerer fint. kan det henge sammen med telefonen eller skal en ikke kunne bruke youngtalk (bare mota sms) i utlandet? (har 0,5 pa konto) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 kan det henge sammen med telefonen eller skal en ikke kunne bruke youngtalk (bare mota sms) i utlandet? (har 0,5 pa konto) 5348209[/snapback] Har selv Young Talk og kunnr bruke det fint i England.. Men, du må passe deg for å ikke sende sms med mindre enn 5 kroner på kortet tror jeg det er, siden det er det som er prisen for meldinger i utlandet. Jeg har selv sms mania og kan sende så sms jeg vil, men når jeg gjorde det i utlandet, ble mobilen min sperra for all sending og ringing i en uke. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 sliter med elendig dekning og dekning som forsvinner veldig fort, mens mitt Active Talk fungerer fint. kan det henge sammen med telefonen eller skal en ikke kunne bruke youngtalk (bare mota sms) i utlandet? (har 0,5 pa konto) 5348209[/snapback] Står nå her i Telebutikken og kjeder meg, så jeg ringte forhandlerservice og spurte. De svarte, som det også ble nevnt her, at det er saldoen som er problemet når det gjelder SMS. Når det gjelder dekning, legger de en knapp på tlf-feil og en på SIM-feil :-) -snubbel Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 smsm mania gjelder selvfølgelig bare når en er i Norge og sender ut sms til norske mobil abn. eller sender til mobil i utland. Men med en gang du er ute av norges nett så blir en trekt penger fra saldo eller fakturert. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 smsm mania gjelder selvfølgelig bare når en er i Norge og sender ut sms til norske mobil abn. eller sender til mobil i utland. Men med en gang du er ute av norges nett så blir en trekt penger fra saldo eller fakturert. 5352097[/snapback] La veldig godt merke til det jah.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 sjansen for defektiv antenne på telefoner av forskjellig merke? Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 YoungTalk funker i følgende land: https://netcom.no/privat/kundeservice/dekni...ortiutland.html Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 fant ut det når jeg ringte netcom tidligere i dag. I Polen fungerer bare Era, og det forklarte problemene til en viss grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå