subaru1342 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 etter å ha installert to vifter i mitt kabinett pluss gainward geforce 4400 kort er det ganske høylytt å sitte ved eller rundt pcn. jeg ble tilslutt lei å bestemte meg for å koble ut en av ekstra viftene. overraskelsen var stor da jeg fant ut at støynivået som jeg ikke tolererte kom ene og alene fra grafikkkortet! derfor trenger jeg en god kjølevifte til kortet som er enkel å installere og som ikke bråker så jæveli! Noen som har gode forslag? har aldri gjort dette før... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Ser at http://www.microplex.no har en kjøler/vifte til GeForce 4, under kjølere > Chipset/minne. Oppgitt dB på denne er 29, vet ikke hva du har fra før. Jeg skal også ha meg et Geforce 4 kort, og er på jakt etter et stillegående kort. Vet ikke hvor mye vanlige geforce4 kort støyer, oppgitt i dB. Hadde vært interessant hvis noen her har erfaringer med dette... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Asus sine gf4 kort er stillegående. Har et selv er kjempefornøyd støy nivået. Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Kjøp Thermaltake's Geforce 4 vifte. Det er den Pluto snakket om. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Vent til den nye Zalman Heat-pipen kommer ut! Trengs ikke en eneste vifte på den :razz:. Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Vet ikke helt med den vifta. passet liksom ikke helt til stilen på kortet mitt pluss at den stikker ut såpass at jeg tviler på om jeg kan bruke de to pci plassene under det. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Den kjøleren stiker ikke noe mer ut en en standard kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå