Kaiman Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Holder på å sette sammen handleliste til ny PC og det meste er forsåvidt i boks. Målet er å få en mest mulig støyfri PC uten å måtte ty til flytende nitrogen og andre morosaker.. Utfordringen er å finne et greit ATI-basert skjermkort som støyer minst mulig. Har derfor sett på noen vifteløse alternativer: Gigabyte GV-RX80256D Radeon X800 256 MB (Ca. 1800,-) PowerColor Radeon Bravo X700 256MB (ca. 1154,-, men ingen på lager!) Sapphire Radeon X1300 256 MB (Ca. 866,-) Alle disse tre er vifteløse og har PCI express bus. Tenkte i utgangspunktet på det PowerColor-kortet, men det ser ut til å være vrient å få tak i. Er det noen som har erfaringer med noen av disse kortene? Evt. med andre vifteløse PCIe-kort som kan anbefales? Kan det nederste være "godt nok" hvis man ikke er en die-hard gamer? Det hører med til historien at jeg spiller sjelden, men driver en del med bildebehandling o.l. Takknemling for alle kommentarer og innspill. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg ville ikke valgt det billigeste. Velg ett av de to dyreste. Jeg tror ikke at du vil angre på kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå