Propaganda Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 den jævla Dragontinstantei sangen eller hva den het... med de 3 homo gutta som dansa på ett fly! fy faen for en jævli sang, og den gikk på radio'n i 4-5 mnd non-stop!! ahhh KILL KILL KILL 5388725[/snapback] heh, så video en gang med "Dragonstea" - selve sangen er ikke såå dårlig som du sier, og de er ikke noe homo, de er baare gode venner! ^^ men enig - *** *** Uakseptabel hets er fjernet av moderator 5394785[/snapback] hmm, lurer på hva moderator fjerna jeg anyways, JO den sangen er såå dårlig som du så fint sier, og om de er homo eller ikke det kan jeg ikke uttale meg 100% sikkert om, men de gir fra seg ett ekkelt homo utrykk når de står å koser med hverandre på vingen.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 er ikke helt sikker på om den går som landeplage, men briskeybys propaganda ble spilt enormt mye en tidsperiode, og det hender fortsatt at jeg hører den på radioen. horribel sang Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noe av Falco? Rock me Amadeus, Der Kommisar eller Egoist muligens? 5397037[/snapback] Falco er jo bare koz. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noe av Falco? Rock me Amadeus, Der Kommisar eller Egoist muligens? 5397037[/snapback] Falco er jo bare koz. 5408840[/snapback] Bad, bad bad Lenke til kommentar
gwh Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmm Frank Zappa med Bobby Brown skal vel muligens kunne kvalifisere som landeplage? Hører den stadig vekk på bygdefester, og teksten, å god, den teksten er bare knall morsom for de av oss som kan litt engelsk ;-) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Are og Odin og alt rundt Idol. Og selvsagt det meste av det dere ellers har nevnt. *Grøss og gru* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noe av Falco? Rock me Amadeus, Der Kommisar eller Egoist muligens? 5397037[/snapback] Falco er jo bare koz. 5408840[/snapback] U said it, girl! np: Falco - Egoist Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 De fleste Trance-sanger er landeplager. Ellers kan jeg nevne Dragostea dritt lei... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmm Frank Zappa med Bobby Brown skal vel muligens kunne kvalifisere som landeplage? Hører den stadig vekk på bygdefester, og teksten, å god, den teksten er bare knall morsom for de av oss som kan litt engelsk ;-) 5408952[/snapback] Kan så bra låter defineres som landeplager? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmm Frank Zappa med Bobby Brown skal vel muligens kunne kvalifisere som landeplage? Hører den stadig vekk på bygdefester, og teksten, å god, den teksten er bare knall morsom for de av oss som kan litt engelsk ;-) 5408952[/snapback] Kan så bra låter defineres som landeplager? 5412726[/snapback] Jepp. Zappa selv var ikke videre begeistret for å stadig få tilrop fra salen om å spille denne. Det var en eller annen her på forumet som postet en særdeles fornøyelig anekdote om akkurat det for en god stund siden. Ellers må jeg jo si at det er postet mange sommerhits her, og de er jo på mange måter borte fra folks bevissthet i løpet av et år eller to. Landeplager sitter jo betydelig lenger, som Anth poengterte da han laget tråden. T'Weed Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Usher - YeahBritney Spears - Toxic Las Ketchup - The Ketchup Song Mira Craig - ALT Tone Damli Aaberge - The Bliss Song Hip Hop-sangen om problembarn etc etc etc ... ... ... Denne listen er i grunn tilnærmet lik uendelig for min del. 5348748[/snapback] Tone eier ( på musikk video) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 All musikk de stygge fjortiss ungene hører på, argh!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå