Gå til innhold

Verdens verste landeplage, hvilken?


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den jævla Dragontinstantei sangen eller hva den het...  med de 3 homo gutta som dansa på ett fly! fy faen for en jævli sang, og den gikk på radio'n i 4-5 mnd non-stop!! ahhh KILL KILL KILL

5388725[/snapback]

 

Plagsom låt ja, men den minner meg om major fyll 2k.Så gode minner til den låta,dog dens irritasjonsmomenter :!:

Lenke til kommentar
Isbilen: Scatman Johns låt var jo ingen landepage. Den gikk på radioen en sommer (1995?), men har ikke plaget oss særlig i ettertid.

5388075[/snapback]

Han hadde flere låter, og jeg mener de gikk mer enn lenge nok til å kunne bli definert som landeplage. Er din oppfatning at en landeplage må være noe vi fortsatt hører på, respekterer jeg den, men for meg er Scatman en überlandeplage av de store. :)

Lenke til kommentar
den jævla Dragontinstantei sangen eller hva den het...  med de 3 homo gutta som dansa på ett fly! fy faen for en jævli sang, og den gikk på radio'n i 4-5 mnd non-stop!! ahhh KILL KILL KILL

5388725[/snapback]

 

heh, så video en gang med "Dragonstea" - selve sangen er ikke såå dårlig som du sier, og de er ikke noe homo, de er baare gode venner! ^^ men enig - ***

 

*** Uakseptabel hets er fjernet av moderator

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
den jævla Dragontinstantei sangen eller hva den het...  med de 3 homo gutta som dansa på ett fly! fy faen for en jævli sang, og den gikk på radio'n i 4-5 mnd non-stop!! ahhh KILL KILL KILL

5388725[/snapback]

 

heh, så video en gang med "Dragonstea" - selve sangen er ikke såå dårlig som du sier, og de er ikke noe homo, de er baare gode venner! ^^ men enig - ***

 

*** Uakseptabel hets er fjernet av moderator

5394785[/snapback]

 

Kanskje roe ned offtopicen en smule?

 

T'Weed

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
den jævla Dragontinstantei sangen eller hva den het...  med de 3 homo gutta som dansa på ett fly! fy faen for en jævli sang, og den gikk på radio'n i 4-5 mnd non-stop!! ahhh KILL KILL KILL

5388725[/snapback]

 

heh, så video en gang med "Dragonstea" - selve sangen er ikke såå dårlig som du sier, og de er ikke noe homo, de er baare gode venner! ^^ men enig - ***

 

*** Uakseptabel hets er fjernet av moderator

5394785[/snapback]

 

Kanskje roe ned offtopicen en smule?

 

T'Weed

5394933[/snapback]

 

snakker vell om musikk jeg.

Lenke til kommentar

Det er mange sanger som går under betegnelsen dårlige overspilte sanger som spilles en hel sommer. For meg var Baha Men - Who Let the Dogs Out en slik sang, en annen er Diskofil - Du er min øjesten, en sang som ble spilt overstadig mye i Danmark den gangen jeg bodde der.

 

Kommer ikke på noen udødelige landeplager i farten, skal poste innom / redigere denne posten hvis jeg kommer på en.

Lenke til kommentar
James Blunt - You're Beautiful

5354758[/snapback]

 

Kunne faen ikke ha vært mer enig, fy faen for en drittsang.

5355422[/snapback]

 

Er helt enig med den! :mad:

 

Første gang jeg hørte den på radioen satt jeg å ventet på at de skulle bryte inn og si at det var en parodi på alle boyband sangene! :hmm:

Lenke til kommentar
James Blunt - You're Beautiful

5354758[/snapback]

 

Kunne faen ikke ha vært mer enig, fy faen for en drittsang.

5355422[/snapback]

 

Er helt enig med den! :mad:

 

Første gang jeg hørte den på radioen satt jeg å ventet på at de skulle bryte inn og si at det var en parodi på alle boyband sangene! :hmm:

5396299[/snapback]

 

ja, sangen suuger!

Lenke til kommentar

Her var det mange "gode" alternativer...

 

Masse låter som suger skikkelig...her snakker vi om ørevoldtekt av dimensjoner...

 

Min personlige "fiende" er David Beddingfield med låta "If you're not the one".

Har plugga ut radioen til mange på jobb når den har kommet på radioen..her snakker vi fysisk smerte...og David selv skylder jeg en skikkelig knoke-burger som han virkelig fortjener... :evil:

Alle de mest søtlige, kvalmende, oppbrukte, falske klisjeene som er brukt på de hæsligste, kvalmeste låtene ever er samla i en og samme sang... :wallbash:

 

Hadde jeg vært CIA ville jeg ikke brukt DEN musikken for å torturere fangene...er da ikke så umenneskelig heller... :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...