Gå til innhold

Veldig lys FS S17 LCD skjerm

gadus

Anbefalte innlegg

Jeg har en Fujitsu Siemens S17 17" LCD skjerm som irriterer vettet av meg!!

I ytterkantene på skjermen er det vanvittig lyst, såpass at jeg ikke kan behandle mørke bilder i full screen i photoshop. Også temmelig irriterende når jeg ser en film med mange mørke sekvenser.

Har prøvd skjermen på 3 ulike maskiner jeg har i hus, og på alle maskinene er skjermens ytterkanter like lyse:(

Noen som har anelse om hva dette kan skyldes?? Er det bare rett og slett sånn det skal være på denne skjermen? eller er det noe feil??

Prøver å legge ved et bilde av skjemen, så ser dere selv

post-17411-1135778017_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Fujitsu Siemens S17 17" LCD skjerm som irriterer vettet av meg!!

I ytterkantene på skjermen er det vanvittig lyst, såpass at jeg ikke kan behandle mørke bilder i full screen i photoshop. Også temmelig irriterende når jeg ser en film med mange mørke sekvenser.

Har prøvd skjermen på 3 ulike maskiner jeg har i hus, og på alle maskinene er skjermens ytterkanter like lyse:(

Noen som har anelse om hva dette kan skyldes?? Er det bare rett og slett sånn det skal være på denne skjermen? eller er det noe feil??

Prøver å legge ved et bilde av skjemen, så ser dere selv

post-17411-1135778017_thumb.jpg

5347959[/snapback]

Jeg ser bildet, og skjønner at det er ett problem...

Det kan ikke ha vært noen innstillinger på selve skjermen elle i Windows som noen klåfingra barn eller gamle mødre har fått fatt i da? :p

Lenke til kommentar

Nope, har prøvd alle innstillinger som kontrast, lys mm

Skjermen har vært sånn siden jeg fikk den i hus for ett år siden.

Har vært litt treig med saken, men spesielt etter jeg fikk ny bærbar Amilo 1437G har skjermen irritert meg! hadde et vagt håp om at utgang på forrige bærbare Amilo1425 kanskje ikke var helt god, da jeg var mye plaget med den maskinen.

Men har som sagt prøvd på 3 ulike maskiner nå, og samme dritten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...