Gå til innhold

"Stacking DMG on a shaman"

Anbefalte innlegg

Også broren min som sier jeg bare inbiller meg at shamans som har skills, riktig talents og gear er for imba til og være lovelig gitt... gjett om han skal få denne i tryne...

5349205[/snapback]

:thumbdown::thumbdown: Hva med 3K Mortal Strike og Ambushes? Altså, denne fyren har noe av det beste gear som går ann å få for en elemental shaman.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feeett! *mekke en shaman*

5348854[/snapback]

fleste classes med sånt gear eier da :p

5348936[/snapback]

Hva kan en druid gjøre? Jeg føler bare at jeg er der og overlever med druiden min. Tar jo fem timer å drepe noe :p

Så, fortell meg noe tøft en druid kan gjøre a dere :)

5349462[/snapback]

Må den serveren jeg spiller på, Darksorrow, er det to druider som pleier å raider The Cross Roads, de dauer aldri. :love: Men de har jo også ganske bra gear..

Så ja, skaff deg übergear og en fellow druid og gå og raid. :D

Lenke til kommentar
Feeett! *mekke en shaman*

5348854[/snapback]

fleste classes med sånt gear eier da :p

5348936[/snapback]

Hva kan en druid gjøre? Jeg føler bare at jeg er der og overlever med druiden min. Tar jo fem timer å drepe noe :p

Så, fortell meg noe tøft en druid kan gjøre a dere :)

5349462[/snapback]

Eviscerate-saken i catform critter vel kjapt 2200 eller så?

Lenke til kommentar

Joda, ambush røsker godt i cloth, men etter ambush har vi ikke så mye å stille opp med... Hovedskillen vår da, "Sinister Strike", er jo "whitedmg+X", bare så jævla synd vi er låst på 1.0 attack speed.

Til tider kan det også føles som "eviscerate" har tilnærmet 50% miss/parry/dodge-rate og critter en gang i halvåret, i tillegg til at "ambush" blir dodged/parryed som et helvete (bug som blizz lovte å fikse en gang rundt 1.5, men det ble visst for vanskelig).

Lenke til kommentar
Hvor mange sånne shammys finnes det da Amon Amarth?

5349509[/snapback]

vil tippe at det er en del shamans som har 3-5 deler ten storms og de andre greiene der i HELE wow inkludert usa servere osv...

5350605[/snapback]

Ten Storms gir ikke noe særlig med +dmg egentlig.

Nesten bare +healing.

Blir noe annet etter patchen da.

Lenke til kommentar
Hvor mange sånne shammys finnes det da Amon Amarth?

5349509[/snapback]

vil tippe at det er en del shamans som har 3-5 deler ten storms og de andre greiene der i HELE wow inkludert usa servere osv...

5350605[/snapback]

Mace'n utgjorde stort sett ingenting av skaden han utrettet.

derimot http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19950 og http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19344 . Med slike trinkets blir enhver klasse overpowered.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...