Bimmelom Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hmm. Jeg bruker DVI kabel og kjører på 75hz. Hva som kan være skadelig da ? Til nå har ikke jeg hatt noe feil i det hele tatt. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg har en kammerat som også kjørt 75hz med dvi, i noen dager... og det har gått bra så lenge han har prøvd. Så tror dere det bil være noen stor risiko om jeg også gjorde det? Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg har en kammerat som også kjørt 75hz med dvi, i noen dager... og det har gått bra så lenge han har prøvd. Så tror dere det bil være noen stor risiko om jeg også gjorde det? 5357542[/snapback] Jeg er enig med en tidligere her, som sa at du kan sende mail til produsenten av skjermen Det ville nok vært det beste å fått det bekreftet derfra Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det skal vel egentlig ikke være noe problem. Ettersom at skjermen ikke støtter mer en 60 hz ? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Kanskje jeg kan komme med et tilleggsspørsmål Er det justeringsmuligheter på denne skjermen? Sitter her med 730 og er litt usikker på hvor mye makt som eventuelt skal brukes for å vippe på skjermen 5351216[/snapback] Det er skruer bak skjermen, skru ut de to nederste så kan du stille som bare det. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 ............*bump*.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå