lindasl Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har fått ny pc i julegave. Er selv litt data-amøbe og trenger hjelp med hva slags viruskontroll jeg burde ha. Gjerne noe jeg kan laste ned med det samme.... Hva er best ol. Noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 1. Hvem er din internett leverandør? Noen av de har virus/brannvegg løsninger med i prisen og kan lastes ned fra hjemmesidene deres som regel. 2. Hvis din internett leverandør ikke har noen løsning, så kan vel denne kombinasjonen anbefales: NOD32 for anti virii delen, og så laster du ned Zonealarm sin brannmur. Velg "free version" Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 leverandør midlertidig er naboen til jeg får nextgentel (har de inkl viruskntr?) På linken din finner jeg ingen "free" version.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hvis du skal ha gratis anti-virus og brannmur (begge er like viktige) er AVG og ZoneAlarm en uslåelig kombinasjon. Hvis du vil betale er nok NOD32 det beste anti-virus-programmet. ZoneAlarm fungerer fint med NOD32 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå