s.a.h Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har lasta ner ein film med torrent fil. No skal eg ha filmen ut på cd. Problemet er at det er mange filer, og ikkje berre ei AVI fil. Korleis ser eg filmen og/eller brenn den ut på ein dvd/cd?? Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 svar da folkens. Eller gi meg ein link der da e ein bedre plass å spørra om slike ting. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 du må gi folk anledning til å svare. Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. For det andre. Hva slags filer er det? .vob filer? Man kan sikkert brenne med Dvdshrink som du finner på google.com Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 .. og siden man er i gang med å sitere fra retningslinjene: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg