Northcity Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei! Jeg fikk Motorola v3 Razr Black til jul. jeg personlig syns den er dritfet og genial samt smooth. eneste negativt er at det ei er filmkamera og lydopptaker:( men bra er den og bra bildekvalitet:) jeg vil vite hva dere mener om den så kan jeg dele min meninger med dere Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei! Jeg fikk Motorola v3 Razr Black til jul. jeg personlig syns den er dritfet og genial samt smooth. eneste negativt er at det ei er filmkamera og lydopptaker:( men bra er den og bra bildekvalitet:) jeg vil vite hva dere mener om den så kan jeg dele min meninger med dere 5347311[/snapback] Kort og greit: Motorola kan deisgn men ikke funksjoner, denne mobilen har bare 5MB lagring, å den kom i år 2005! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Gratulerer med ny telefon. Jeg hadde selv V3 i ca 2 mnd før jeg solgte den God telefon. Det finnes en del tråder om v3. Søk litt så finner du dem. Jeg har skrevet en del om den, men rakk aldri å skrive en brukertest. Kanskje kan du gjøre det?. thahabbis: Det er ikke alle som trenger mp3 spiller, radio osv. V3 fyller de fleste krav en eventuell eier skulle sette. Man kjøper ikke V3 hvis man vil ha en underholdningsmobil. Du skal lete lenge etter en telefon som gir et så bra kvalitetsuttrykk. Skjermen er veldig bra, og blant de aller beste da den kom. Andre personer kan ha andre krav til mobiler enn det du har Kort og greit Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg tenkte mer på prisen, man får mye mye mer for pengene hvis man kjøper en Nokia for eks! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 "mye mer for prisen" Ehh, hvilken Nokia da? V3 koster ca. 2300,- nå UTEN abo. Hvilken andre flipptelefoner med samme funksjoner gjør det? Jeg har hatt V3 hele vien og fikk fra USA 3 mnd før den kom ut i Norge. Hatt alle fargene og flere samtidig. Syntes den er genial. Nå finnes det flere telefoner som har langt flere funkjsoner ( V3 begynner å bli gammel ), men har det jeg primært trenger og med det utseendet er det en innertier. Jeg har testet den her tidligere. Nå er avløseren kommet, V3i på tur ( jan / feb 2006 ). Jeg har bestillt fra USA og får innen noen dager. Legger ut test av den. Hvis du liker Motorola vil jeg sterkte anbefale deg å sjekke ut L7, U6, L6, V3i og V3x. Alle disse komer i kvartal 1, 2006. PS: alle disse er bestillt og vil komme senest neste uke. Hvis du har spørsmål kan di sende meg en PM eller svare her :-) Lenke til kommentar
wilai Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Razr V3i komme snart den har minnekort.. ikkje bare 5mb nå tru itunes ska ver innebygd der kamera = 1.?? mp Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 1.3 MP Ikke alle kommer med iTunes dog...men kan sikkert oppgraderes etterhvert :-) Lenke til kommentar
Warwick Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Både jeg og min bror har/har hatt Razr. Digger utseende, men er skeptisk til kvaliteten. Tastelyset gikk på hans og høyttaleren er røket på min.. Men tross dette liker jeg den. iTap er litt knotete dog. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 har et spm. om V3. Har LENGE prøvd å lagre en sms, men får det ikke til. Noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 mange bra her:) er fornøyd med telefonen. hadde en Sony Ericsson k500i før denne, for å si det mildt. V3'en er fetere:) på sony telfeonen som bare ble mer og mer hærpa røyk som vanlig joysticken først. deretter ble alt treiger så Lenke til kommentar
NooN Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 har skaffa meg en V3 nå.... designet er konge.. liker lyset i tastene... Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 hehe:) legger inn EN post og alle kjøper telefonen:) muwahwh...mitt nye salgstriks:)(patent pending) lala... Lenke til kommentar
NooN Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 hehe, er nå ikke det som gjorde det da... kjøpte telefonen før jeg så denne tråden jeg Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Da har jeg fått L6 og U6 bilder og tester kommer senere IDAG! Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hadde en Sony Ericsson k500i før denne, for å si det mildt. 5360921[/snapback] Hehe, du hadde en Sony Ericsson k500i, for å si det mildt? Morsom formulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå