Xiphac Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Som emne sier altså. Er ikke så stødig på hånda at jeg tør prøve på det selv. :smile: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hehe:) Det er jo bare å prøve selv, det skal jeg gjøre, Så får det bare briste eller bære... ;-D Lenke til kommentar
totveit Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det er såre enkelt, og dersom du syns resultatet ser skummelt kortsluttende ut er det bare til å skrape vekk, pusse vekk det materialet en brukte til å slutte L1 broene Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 bare pass på at du har masse! lys og veldig god tid :smile: prøver du på det kl 10 på en lørdags kveld med en halvdefekt lampe + at du er litt utolmodig = død cpu :smile: Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg kan ta på meg jobben å låse opp cpuen din, Aldri gjort det før, men du kan få lov til å være testkaninen før jeg begynner med min :razz: Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Uffameg,jeg får hente en 500W arbeidslampe og et bra forstørrelses glass å prøve selv da. :wink: Har lest flere steder på nettet på hvordan man gjør det,til og med en liten MPEG video. Ser jo enkelt ut,men det bruker å gjøre det helt til man prøver selv. :smile: Lenke til kommentar
hurst Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 13:19, Spellbound skrev:Ser jo enkelt ut,men det bruker å gjøre det helt til man prøver selv. :smile: Det er som murphy sier: "Anything that can go wrong will go wrong." :wink: Har ikke orket/hatt nerver til å låse opp min xp jeg heller :sad: De L1-bruene er jo ufattelig små! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 13:19, Spellbound skrev:Uffameg,jeg får hente en 500W arbeidslampe... ...og solbriller og kanskje litt faktor 15... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå