evenrognlid Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hei er det noen som vet hvordan man kan koble hd led til en andre hd? utgang på hd? takk og takk for alle svar:-) Lenke til kommentar
evenrognlid Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 men jeg tviler på at det er f.eks. 6 utganger på mb til hd leds? eller er det det? (jeg mener to separate lys til to hd'er) Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Har sett på dette selv. Noen hder har en egen led utgang, ofte scsi disker. De som ikke har det, har avogtil en egen påmontert led som kan loddes av og plasseres et annet sted. Eventuelt, bruke den som signalkilde til en transistor som driven en annen led. Anbefaler ikke hvermannsen å lodde på hd`en sin :-| Er snakk om overflate monterte kompoentet ( små deler ), skal være stø på hånden og bruke egnet ustyr for det. Lenke til kommentar
evenrognlid Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Takk. har gått elektro så jeg fikser nok det:-) tror ikke det trengs noen transistor, kan bare lodde skjøteledninger, og ta av den gamle LED'en. såvidt jeg vet trekker ikke vanlige komponenter mye mer strøm enn SMD'er Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hva med cd/dvd rom. Må man fra med loddebolten der også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå