Gå til innhold

Serier som aldri skulle vært laget!


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

24:

 

En elendig serie som trekker seg til det uendelige. Det er jo bare det samme om og om igjen. De to første sesongene var helt greie, men så kjører de på med den samme gamle greia om og om igjen. Det blir for forutsigbart i lengden.

 

Smallville:

 

Hva kan sies? Det er bare en helt elendig serie...

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden, så vet ikke om denne har blitt nevnt tidligere: 7th Heaven.

 

Jeg får akkutt krupp, tarmkreft, tarmslyng, krampetrekninger over hele kroppen, diaré og tilløp til Cerebral Parese hver gang kjenningsmelodien rangler over TV-høyttalerene mine(men det skjer selvfølgelig bare når jeg ikke har lagt merke til at det skal til å begynne). Tror jeg hadde fått mer glede av å kaste meg utfor ei bru sammenbundet med Kjell Magne :ermm:

Endret av nerf
Lenke til kommentar
Smallville:

 

Hva kan sies? Det er bare en helt elendig serie...

7992172[/snapback]

 

Helt enig

 

Hotel Cæsar er det værste programmet jeg noen gang har sett, dårlig skuespill, dårlig handling, det suger!! :thumbdown:

 

Bare min mening..

7998641[/snapback]

 

Enig der ja

 

Tror det har litt med det at det er norsk også, så da blir det ennå mer tydelig hvor elendig og falskt skuespillet faktisk er. Naturlig tale er tydeligvis et fremmedord for dem...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg slenger opp denne tråden igjen. Jeg må få ut litt sinne.

 

One Tree Hill - Det er noe av det verste jeg har sett. Ræva fjortisjente-serie. ER DET MULIG?

Manuset er skrevet på fem minutter. Her har de tatt fra masse andre teite serier. Alt er jo sett før! Klisjé-søppel.

 

Degrassi High - Dritt.

 

Home and Away - Hvorfor sender de denne egentlig?

Kjedeligste dritten noensinne. Og den har gått i evig lang tid!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

ALLE serier på formiddagen på tv3 og Tvnorge. Jeg er enig med 90% av alle serier som er sagt her, og når jeg tenker meg om så skjønner ikke jeg hvorfor jeg så så mye på tv i 5-8 klasse. Jeg ser nå for tiden bare kvalitets serier på pcen så slipper alt crap på tv.

Må si jeg er grundig skuffet av prison break som hadde en sykt spennende sesong 1 men så er det bare drit i sesong 2...

Lenke til kommentar
Macgyver

Helt seriøst, hva er vitsen med å se på det når han ALLTID ordner opp? Han har jo fader rullan meg svar på hva enn det måtte være. Dessuten har han stygg sveis.

 

Grrr. Irriterer vettet av meg.

8371754[/snapback]

 

Haha, Macgyver er morsomt å se på. Det er så jævlig usannsynlig, og han vinner alltid. Irriterende morsomt. Den mannen kunne lagd en bombe av hår og spytt hvis han ville.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...