Liquid Crystal Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Siden jeg ikke ser på Lost så skjønner jeg ikke den "greia".Er Lost helt Lost ? 5347201[/snapback] Ja det er det.. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 VÆRSTE jeg vet er: Et gutteliv (eller hva det nå heter) Med Eric og Topanga(!) som elsker hverandre fra 6års alderen og livet ut. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 24: En elendig serie som trekker seg til det uendelige. Det er jo bare det samme om og om igjen. De to første sesongene var helt greie, men så kjører de på med den samme gamle greia om og om igjen. Det blir for forutsigbart i lengden. Smallville: Hva kan sies? Det er bare en helt elendig serie... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Har ikke lest hele tråden, så vet ikke om denne har blitt nevnt tidligere: 7th Heaven. Jeg får akkutt krupp, tarmkreft, tarmslyng, krampetrekninger over hele kroppen, diaré og tilløp til Cerebral Parese hver gang kjenningsmelodien rangler over TV-høyttalerene mine(men det skjer selvfølgelig bare når jeg ikke har lagt merke til at det skal til å begynne). Tror jeg hadde fått mer glede av å kaste meg utfor ei bru sammenbundet med Kjell Magne Endret 21. februar 2007 av nerf Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Big Brother. Drittprogram. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Smallville: Hva kan sies? Det er bare en helt elendig serie... 7992172[/snapback] Helt enig Hotel Cæsar er det værste programmet jeg noen gang har sett, dårlig skuespill, dårlig handling, det suger!! Bare min mening.. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Smallville: Hva kan sies? Det er bare en helt elendig serie... 7992172[/snapback] Helt enig Hotel Cæsar er det værste programmet jeg noen gang har sett, dårlig skuespill, dårlig handling, det suger!! Bare min mening.. 7998641[/snapback] Enig der ja Tror det har litt med det at det er norsk også, så da blir det ennå mer tydelig hvor elendig og falskt skuespillet faktisk er. Naturlig tale er tydeligvis et fremmedord for dem... Lenke til kommentar
Sigg3n Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Passions! *brrr* 5347738[/snapback] Tenker jeg slutter meg opp mot den. dødogpine for en serie Hotel Cæsar og Home and away kommer og høyt på listen over serier som bør begraves og aldri graves opp igjenn på humanitært grunnlag. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 I Gode og Onde Dager er en meget sterk kandidat og. Home and Away er en drittserie det og. Prison Break var bra, men så ble det dritt det og. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Joey er noe av det dårligste jeg har sett. Han ble jo bare dummere og dummere for hver episode som gjik. Synte også den Norske serien Seks som oss er noe av det mest ræva som har blitt vist på TV. Jeg aner ikke hvorfor folk liker den så godt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Jeg slenger opp denne tråden igjen. Jeg må få ut litt sinne. One Tree Hill - Det er noe av det verste jeg har sett. Ræva fjortisjente-serie. ER DET MULIG? Manuset er skrevet på fem minutter. Her har de tatt fra masse andre teite serier. Alt er jo sett før! Klisjé-søppel. Degrassi High - Dritt. Home and Away - Hvorfor sender de denne egentlig? Kjedeligste dritten noensinne. Og den har gått i evig lang tid! Endret 12. april 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Macgyver Helt seriøst, hva er vitsen med å se på det når han ALLTID ordner opp? Han har jo fader rullan meg svar på hva enn det måtte være. Dessuten har han stygg sveis. Grrr. Irriterer vettet av meg. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 ALLE serier på formiddagen på tv3 og Tvnorge. Jeg er enig med 90% av alle serier som er sagt her, og når jeg tenker meg om så skjønner ikke jeg hvorfor jeg så så mye på tv i 5-8 klasse. Jeg ser nå for tiden bare kvalitets serier på pcen så slipper alt crap på tv. Må si jeg er grundig skuffet av prison break som hadde en sykt spennende sesong 1 men så er det bare drit i sesong 2... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 VÆRSTE jeg vet er: Et gutteliv (eller hva det nå heter) Med Eric og Topanga(!) som elsker hverandre fra 6års alderen og livet ut. 7991887[/snapback] hehe, du mener Cory & Topanga ? Syns dette er fin serie jeg Er litt barnslig Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Glamour på tv-norge. Likevel etter 40 sesonger har de enda ikke skjønte det...AT DET SUGER STEIN! Det er som å se døden selv! Endret 14. april 2007 av Wollan Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 MacgyverHelt seriøst, hva er vitsen med å se på det når han ALLTID ordner opp? Han har jo fader rullan meg svar på hva enn det måtte være. Dessuten har han stygg sveis. Grrr. Irriterer vettet av meg. 8371754[/snapback] Haha, Macgyver er morsomt å se på. Det er så jævlig usannsynlig, og han vinner alltid. Irriterende morsomt. Den mannen kunne lagd en bombe av hår og spytt hvis han ville.. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sesong 2 av desperate housewifes.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Haha, Macgyver er morsomt å se på. Det er så jævlig usannsynlig, og han vinner alltid. Irriterende morsomt. Den mannen kunne lagd en bombe av hår og spytt hvis han ville.. 8384242[/snapback] Nemlig! Fader ta. Irriterer meg grønn over han der. Og for et fornavn. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Men han er jo bare best forde da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå