Gå til innhold

Serier som aldri skulle vært laget!


Anbefalte innlegg

Men så er jeg nok farget av at jeg vokste opp med Supermann filmene og heldigvis ikke fikk mitt første møte med mannen av stål i Lois&Clark variant.

5369640[/snapback]

La det bare være sagt at du ikke er alene om det. De originale filmene er fortsatt best. :)

5369669[/snapback]

 

Men la oss håpe at Superman IV går i historiens glemmebok. Der er det snakk om en film som aldri burde vært laget. :whistle:

 

Enda en serie som aldri burde vært laget: Teletubbies. Makan til hjernedødt barneprogram skal man lete lenge etter... Men så er jo det et barneprogram og faller litt utenfor.

 

Passions, days of our lives og alt det andre i samme gate er grusomme greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, om du trodde Teletubbies var ille så må du se makkverket "Gelebarna". *grøss*.

 

En ting jeg virkelig ikke liker er spinoffs. Det er greit at man mislykkes med å lage en serie, men å melke en suksess for å så feile totalt burde være en dødssynd.

 

Eksempler:

- Joey (Friends)

- George (Seinfeld)

- After M*A*S*H (M*A*S*H)

- Jake and the Fatman (Matlock)

- Baywatch Nights (Baywatch)

- Knight Rider 2000 (Night Rider)

 

OSV OSV. :mad:

Lenke til kommentar
Vel, om du trodde Teletubbies var ille så må du se makkverket "Gelebarna". *grøss*.

 

En ting jeg virkelig ikke liker er spinoffs. Det er greit at man mislykkes med å lage en serie, men å melke en suksess for å så feile totalt burde være en dødssynd.

 

Eksempler:

- Joey (Friends)

- George (Seinfeld)

- After M*A*S*H (M*A*S*H)

- Jake and the Fatman (Matlock)

- Baywatch Nights (Baywatch)

- Knight Rider 2000 (Night Rider)

 

OSV OSV. :mad:

5369775[/snapback]

 

Enig (dog ikke tatt meg tid til å se Joey enda). Men unntaket er vel Frasier som jeg syntes var en bra serie (mye takket være Niles karakteren og hans forelskelse i Daphne, lo godt av de scenene). Selv om det da aldri nådde opp til Cheers, et klassisk 80 talls ikon av en serie :)

Lenke til kommentar
Vel, om du trodde Teletubbies var ille så må du se makkverket "Gelebarna". *grøss*.

 

En ting jeg virkelig ikke liker er spinoffs. Det er greit at man mislykkes med å lage en serie, men å melke en suksess for å så feile totalt burde være en dødssynd.

 

Eksempler:

- Joey (Friends)

- George (Seinfeld)

- After M*A*S*H (M*A*S*H)

- Jake and the Fatman (Matlock)

- Baywatch Nights (Baywatch)

- Knight Rider 2000 (Night Rider)

 

OSV OSV. :mad:

5369775[/snapback]

 

 

Vi får se hva som skjer når serien om Milhouse (spin-off fra The Simpsons kommer da, om den blir god eller ikke. Selv håper jeg jo den blir god, men jeg kan bare ikke skjønne at Milhouse er noe å lage en hel serie om. :hmm:

Lenke til kommentar

Er enig med veldig mange av de som allerede er nevnt, misliker sterkt det meste av såpeserier (Glamour, I gode og onde dager etc) som sendes formiddager på TV3 spesielt, og de amerikanske komiseriene som sendes på repeat på TVN er heller ikke stort bedre. Er også enig i Tore Ryen's Karl & Co og, for ikke å snakke om, Holms, sannsynlig det verste jeg har sett av norsk "komedie".

 

Må allikevel forsvare Mot i Brøstet da jeg praktisk talt vokste opp med den serien, og synes den var vanvittig morsom den gang. Har en følelse av at det ville blitt en nedtur å se det igjen i dag, tross alt var jeg relativt ung i den perioden de var på "topp", men synes allikevel det finnes langt verre ting å måtte se på enn det.

Lenke til kommentar

Utrolig nok har ingen (har bare skumlest tråden så det kan være jeg tar feil) nevnt de fantastiske seriene til Olsen tvillingen! Verre dritt enn det de to har klart å koke ihop skal du faen lete lenge etter.. Om jeg hadde gitt videokamera til den lokale alkisen og bedt ham om å lage sitcom hadde det vært bedre å se på ham istedenfor de to.

 

De må jo produsere 10 forskjellige serier i året og TVNorge har selvfølgelig skaffet seg alle sammen! De to burde hatt forbud mot å lage noen som helst filmer eller serier. Utenom hvis det kommer noe hjemmevideo alà Paris Hilton/Pamela snart da..

Lenke til kommentar

Steg for Steg

En alenefar med 3 unger møter en alenemor med 3 unger. Problemer oppstår og de har på lik linje med Full house også en liten tid på slutten av hver episode en liten "Family Tender Moment". Serien blir ikke bedre av at de har en knallidiotisk nabo.

 

7th Heaven

Familie med mange barn = :thumbdown: . Hvertfall når den minste er 1 og den eldste er 25. Er en serie for gamle tanter og fjortisser som liker å gråte en skvett i ny og né. Makan til en uggen serie skal man se lenge etter.

 

Dynastiet/Glamour og de kjipe seriene av folk in the 50's

De går alle under rekken av kjedelig gammel såpeopera. Ridge og Brooke som stadig er utro mot hverandre. Jeg simpelt hen takler ikke serier hvor man ser at hodet på personen dekker hele skjermen 90% av tiden.

 

Dr. Queen/Huset på prærien

Gammeldagse serier i nyere tid går bare ikke. Ikke at det er dårlig laget eller noe, men de fortjener ikke å bli laget. En hund som redder en familie fra å bli ranet av kjeltringer, eller en lege som syr sting på gammelt vis. That is noot good television.

Lenke til kommentar
Lost, Home and away, Joey, Friends, Hotel Cæsar, Simpson, South park, Pimp my ride, American Chopper. Dårligste seriene som har blitt lagd.

5362705[/snapback]

 

Du kødder ikke sant? Lost, Home and away, Friends, Simpsons, er jo noen av de beste!

5362992[/snapback]

Hvorfor skulle jeg kødde? Folk sier jeg har dårlig serie smak, så.

Lenke til kommentar
Steg for Steg

En alenefar med 3 unger møter en alenemor med 3 unger. Problemer oppstår og de har på lik linje med Full house også en liten tid på slutten av hver episode en liten "Family Tender Moment". Serien blir ikke bedre av at de har en knallidiotisk nabo.

Hmm, Patrick Duffy i flanell og Suzanne Somers i nattkjole er grunn nok til å se den serien. En prepubertal Christine Lakin trekker også opp.

 

Doctor Cassidy  :sick: 

5370829[/snapback]

Men, men, men.....

 

Billy Ray Cyrus jo! :O

 

SteveWilkie87230003.jpg

 

Dessuten heter serien faktisk bare "Doc".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...