Gå til innhold

Serier som aldri skulle vært laget!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er vel ikke tilfeldigvis en svenske? De trodde også at Nissene på låven var ekte reality :w00t:

5362647[/snapback]

 

Nei nei, jeg er norsk. :p

 

Jeg vet jo seff at Nissene på låven var kødd, men det var en kul serie.

5362715[/snapback]

 

Nissene på låven er en parodi. Å nevne den som et unntak i den sammenhengen der blir vel feil ;)

Lenke til kommentar
Lost, Home and away, Joey, Friends, Hotel Cæsar, Simpson, South park, Pimp my ride, American Chopper. Dårligste seriene som har blitt lagd.

5362705[/snapback]

 

helt utrolig at du klarer nevne alle disse enorme kassasukseene.. får meg til å lure sterkt på hvilke serier du synes er bra serier da..

Lenke til kommentar

Ey ey ey ey, nå er du ute på tynn is Dotten. Lois & Clark: The New Adventures of Superman er et av mine fremste TV-minner som barn. Husker godt at jeg satt plantet foran TV'n for 10 år siden når Dean Cain og Teri Hatcher rocket skjermen (med vittige bikarakterer som Perry White og Jimmy Olsen). ;)

 

Apropos serier som rocket da man var ung og uskyldig, men er grusomme nå: The Adventures of Sinbad med fantastiske Zen Gesner i hovedrollen, kun satt i skyggen av de utrolige CGI-effektene. :love:

Lenke til kommentar

Har et sjelesettende øyeblikk fra Brisco County Jr. Det var vel på et burdagsselskap i 5. klassen på barneskolen eller noe i den duren at vi så en episode hvor en mann ble oppløst til støv fordi han tuklet med den futuristiske kula (var noe med at han ikke tålte all kraften og eldes på noen nanosekunder).

 

Nå fikk jeg faktisk lyst til å se den igjen. ;)

Lenke til kommentar
Ey ey ey ey, nå er du ute på tynn is Dotten. Lois & Clark: The New Adventures of Superman er et av mine fremste TV-minner som barn. Husker godt at jeg satt plantet foran TV'n for 10 år siden når Dean Cain og Teri Hatcher rocket skjermen (med vittige bikarakterer som Perry White og Jimmy Olsen). ;)

 

 

Huff, jeg blir ytterst lei meg når jeg må tenke på de unge brukere som måtte oppleve Supermann i Dean Cains skikkelse. Han var ingen supermann, han var en fløtepus. Jeg fulgte med på første sesong, så gadd jeg ikke mer. Som evig Supermann fan og veldig tv-serie avhengig sier det sitt. Crap fra ende til annen (men Perry White karakteren var bra, R.I.P til skuespilleren som gikk bort i fjor).

Spesielt nå som jeg tenker tilbake til det så virker serien enda dårligere.

 

Nei, Lois&Clark floppet, og det er ikke rart. Et hån mot Supermann i Chritsopher Reeve sin skikkelse og til hvordan han er portrettert i tegneserien.

 

Men så er jeg nok farget av at jeg vokste opp med Supermann filmene og heldigvis ikke fikk mitt første møte med mannen av stål i Lois&Clark variant.

 

Men vi får nå enes om å være uenig :p

 

Har på følelsen at The Adventures of Brisco County Jr. ikke kommer til å være like kul om jeg ser den i dag, til tross for at det er snakk om Bruce Campbell i hovedrollen.

5367578[/snapback]

 

Brisco var kongeserie. Litt tåpelige siste episoder, men ellers genial :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...