Gå til innhold

Serier som aldri skulle vært laget!

Anbefalte innlegg

Makan...

At folk ikke har nevnt Days of Our Lives ennå, er uforståelig!

Det gjelder i og for seg også Sunset Beach, Vazelina Hjulkalender, Månetopp/Blåfjell og nymotens barne-tv generelt sett.

Så og si alle realityserier, nyheter på tegnspråk :p , Med Hjarte på Rette Staden, Paradise Hotel, alle dating-serier, Offshore, "nye" Mess-TV, Prinsesse Gulltopp og De Tre Trubadurene (fra folka bak The Julekalender, gikk ei påske eller to), Ekstreme dyr, Helt Nils og Øyvind, "all" slags humor-program som innebærer Antonsen, Eia etc (stort HAT fra meg)...

Jeg kan fortsette i evigheter :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Makan...

At folk ikke har nevnt Days of Our Lives ennå, er uforståelig!

Det gjelder i og for seg også Sunset Beach, Vazelina Hjulkalender, Månetopp/Blåfjell og nymotens barne-tv generelt sett.

Så og si alle realityserier, nyheter på tegnspråk :p , Med Hjarte på Rette Staden, Paradise Hotel, alle dating-serier, Offshore, "nye" Mess-TV, Prinsesse Gulltopp og De Tre Trubadurene (fra folka bak The Julekalender, gikk ei påske eller to), Ekstreme dyr, Helt Nils og Øyvind, "all" slags humor-program som innebærer Antonsen, Eia etc (stort HAT fra meg)...

Jeg kan fortsette i evigheter :p

5359417[/snapback]

du hadde meg lenge der, helt til du klarer dra inn noen av de mest geniale seriene sendt på norsk fjernsyn gjennom tidene inn i lista di. ja jeg snakker om humor-programmene med antonsen og eia.. :nei:

Lenke til kommentar

Mess TV ja. En tanke verre er vel kanskje Sonen på tv2 zebra, digresjon: herregud for et latterlig navn. Han skalla karen burde innse at han driter seg loddrett ut når han lipsyncher diverse iron maiden låter.

Uff måten han gestikulerer og lager grimaser når han synger gir meg kraftige frysninger.

Lenke til kommentar
Jeg syns spesielt "Holms" var katastrofalt dårlig. No offense til reggisjenta, men hun var patetisk!

5359355[/snapback]

Hun var søt. :love:

5360937[/snapback]

Pre-åpne-munnen-og-framføre-råtne-Tore-Ryen-replikker: Søt

Post-åpne-munnen-og-framføre-råtne-Tore-Ryen-replikker: Ikke fullt så søt lenger

Lenke til kommentar

- Tore Ryen er selveste SATAN! Holms suger mer enn jeg trodde var mulig.

- Lost sesong 2 er fremdeles spennende, men for å sitere Bilbo Baggins: "..like butter scraped over too much bread".

- 24 er hysterisk dårlig. Etter gudvethvormange sesonger med slemme arabere og heltemodige amerikanere er det 0 bedring. Heseblesende dialog (det er er rent helvete å bare høre stemmen til Jack Bauer *hviske-stemme-men-samtidig-veldig-hektisk-og-anstrengt*), vill kameraføring og masse knotting i ettellerannet DOS-vindu med et bipp fra PCen hver gang én pixel skifter farge)

- 7th Heaven er som nevnt en eneste moralpreken. Eneste grunnen til at den har overlevd så mange sesonger er at konservative, kristne amerikanere har trykket den til sitt bryst.

Lenke til kommentar
- 7th Heaven er som nevnt en eneste moralpreken. Eneste grunnen til at den har overlevd så mange sesonger er at konservative, kristne amerikanere har trykket den til sitt bryst.

5361798[/snapback]

Ahh, kunne ikke vært mer enig ! :yes: Men det er jo litt artig å tenke på at irl så er flesteparten av skuespillerene ganske ville av seg :p Tror han ene hadde blitt tatt med hasj?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...